“Authentiek indonesisch”
Beoordeling van Bumbu Bali

Bumbu Bali
Reserveren met
Bumbu Bali is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 162 Restaurants in Deventer
Keukens: Indonesisch
28 augustus 2018 beoordeeld

Het eten is hier authentiek en de bediening oh zo gezellig!! De gastvrouw is zo vrolijk.en het restaurant ziet er zeer verzorgd uit.

6 juni 2018 beoordeeld

Als Belg is het niet evident om in Vlaanderen een Indonesisch restaurant te vinden, dus van zodra ik in Nederland ben ...
Niet de meest hartelijke bediening, maar alles verliep zoals het hoort.
Een kleine kaart, maar toch kon ik niet kiezen, dus nam ik de Bumbu Bali Nasi Rames. Dit was een goede keuze: vele smaken op één bord. Een aanrader dus.
Al bij al: blij dat ik hier te gast geweest ben.

28 mei 2018 beoordeeld

Het is een enorme uitdaging om consistente, hoge kwaliteit te hanteren – en het lúkt Bumbu Bali!
Een eenvoudige, doch veelzijdige kaart biedt meer dan voldoende keus (ook voor de vegetariër) en het eten smáákt!
De bediening is vlot, vriendelijk en voorkomend.
We nemen groene thee (grote mok €2,50) en een 2% Radler (€3).
Een blad met diverse kroepoek en heerlijke samosa’s (met dipsaus) is een gratis voorafje.
De ‘nasi rames vegetarisch’ (17,50) is een lust voor het oog, laat staan de smaakpapillen.
Een van de groep neemt de ‘gado gado’ (voorgerecht als hoofdgerecht) (€7,50) en is heel blij met een boord vol lekkers!
De derde disgenoot neemt de ‘ajam opor’ (kippenvlees in saus) (€18,50) en smult ervan.
Samen zwichten we voor de ‘pisang flambé’ (met Grand Marnier) (€7,50) – we delen een portie.
Tip: reserveer! Het restaurant heeft een rustig terras waar het bij passend weer heerlijk vertoeven is.

23 mei 2018 beoordeeld

Als tussenstop toevallig beland in dit knusse restaurant.
Van buitenaf gezien zou je niet verwachten dat het er van binnen zo gezellig is ingericht.
Het is er netjes en schoon en de bediening is supervriendelijk.
De kaart is klein maar de gerechten zijn perfekt en overheerlijk.
De porties zijn meer dan genoeg per persoon en de borden mooi opgemaakt.
Bij toeval ondekt maar wij gaan zeker een keer terug.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en knus restaurant met overheerlijke Indonesische gerechten.
Beperkte kaart, precies goed. Eten waar aandacht aan is besteed.
Gezellige aankleding in Indonesische sfeer.
Ik heb heel erg genoten van de nasi rames.

Reizigers die Bumbu Bali bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In Bumbu Bali geweest? Deel je ervaringen!