“Heerlijke burrito en diverse cocktails ”
Beoordeling van El Popo

El Popo
Geclassificeerd als nr. 13 van 161 Restaurants in Deventer
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Het Mexicaans restaurant El Popo op de Brink in Deventer is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot 1 van de hotspots van de stad. Sfeer: Gezellig, druk, authentiek, cocktails, lachende mensen, spektakel Keuken authentiek: Tamales, Soft Tacos, Ceviche, Guacamole, Churros, Antojitos, Tacos al pastor Keuken tex mex: Spare-ribs, Buffalow Wings, Steaks, Nachos, Fajitas Cocktails:meer dan 50 stuks, denk aan Lynchburg Lemonade, Frozen Corona, Xtabentun Margarita, Razzy Mojito, Caipi 43, Orgasm Bier: Davo Deventer Speciaalbier, Ocho Reales Mexican Craft Beer, Corona & much more
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! De chimichanga de carne burrito smaakte erg goed. Mango salsa die erbij zat was wel wat karig. Goede lijst met cocktails waar ook wat uniekere drankjes op staan. Desserts ook lekker. Wij zaten aan een hoge tafel op het terras. De tafel zag er gezellig uit met de lampjes die er boven hingen, maar het zat niet heel comfortabel.

Datum van bezoek: juli 2020
443pabloe, General Manager van El Popo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste AM1308,

Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat je lekker bij ons hebt gegeten. We willen natuurlijk niet dat we te weinig van onze heerlijke toppings voorschotelen. Wanneer het te weinig is, halen we met alle liefde nog wat meer voor je op!

Indien je de volgende keer liever een laag tafeltje hebt, kun je dit aangeven bij je reservering. Dan gaan we dit voor jullie regelen.

¡Hasta pronto!

Saludos, Carlien

22 juli 2020 beoordeeld

Afgelopen dinsdag hier gegeten met 3 volwassenen. Bediening na het eerste kwartier nauwelijks meer gezien. Na voorgerecht bijna een uur op hoofdgerecht moeten wachten. Broer kreeg lauw eten, meldde dit en kreeg een nieuw bord. Wel warm, maar gegrild vlees was nogal zwart en bleek een vettige hap, leek deels wel gefrituurd. Er zat een hoofdgerecht bij dat we niet hadden besteld. Dit meldden we, maar was toch in rekening gebracht en moesten we dus weer laten corrigeren. Mijn vega salade was prima, erg lekker. Maar wel diarree de volgende ochtend, terwijl ik daar echt nooit last van heb. Kortom, hier komen we niet meer.

Datum van bezoek: juli 2020
443pabloe, General Manager van El Popo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Hanneke,

Allereerst wil ik je bedanken dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Jammer genoeg is je review destijds aan onze aandacht ontsnapt. Desalniettemin maakt dat je review niet minder belangrijk. We nemen immers de feedback van onze gasten altijd erg serieus en pakken dit altijd op binnen ons team.

Ik herinner mij de desbetreffende avond dan ook al te goed. Dit was voor ons een mega drukke avond waarbij het ons niet gelukt is om de kwaliteit te waarborgen die wij willen. We hadden jullie graag een fantastische avond bezorgd, maar dit is ons niet gelukt.

Graag zou ik nog even met je in contact willen komen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Zou je contact met ons willen opnemen via deventer@elpopo.nl of we zijn ook telefonisch bereikbaar op 0570618608.

Ik hoor graag van je.

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, lekkere wijn en zeer vriendelijk personeel. Aanrader om even heerlijk te gaan eten

Hola 860jf,

Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten. Hopelijk tot snel!

14 juli 2020 beoordeeld

Voor de lunch hebben we hier gegeten. Er was niet heel veel keus, maar dat was geen probleem. Iedereen had een ander gerecht en het was erg lekker! De Mexican Summer Bites en de Burritobowl zijn een aanrader!
Ondanks dat we als enige in het restaurant zaten, moesten we erg lang wachten op onze bestelde gerechten.

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij El Popo, de spareribs waren weer heerlijk! Ook hebben we genoten van de lekkere cocktails.

De tafels stonden ruim uit elkaar, ook het personeel hield goed rekening met de afstand.
Bedankt voor eindelijk weer eens een gezellige avond in deze saaie Corona-tijd.

Datum van bezoek: juli 2020
443pabloe, Manager van El Popo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2020

Hola BJ,

Wat fijn dat jullie lekker bij ons hebben gegeten, muchas gracias. Bedankt voor je leuke review en graag tot snel!

Reizigers die El Popo bekeken, bekeken ook

In El Popo geweest? Deel je ervaringen!