“Lekker gegeten!”

El Popo
Geclassificeerd als nr. 13 van 161 Restaurants in Deventer
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Het Mexicaans restaurant El Popo op de Brink in Deventer is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot 1 van de hotspots van de stad. Sfeer: Gezellig, druk, authentiek, cocktails, lachende mensen, spektakel Keuken authentiek: Tamales, Soft Tacos, Ceviche, Guacamole, Churros, Antojitos, Tacos al pastor Keuken tex mex: Spare-ribs, Buffalow Wings, Steaks, Nachos, Fajitas Cocktails:meer dan 50 stuks, denk aan Lynchburg Lemonade, Frozen Corona, Xtabentun Margarita, Razzy Mojito, Caipi 43, Orgasm Bier: Davo Deventer Speciaalbier, Ocho Reales Mexican Craft Beer, Corona & much more
14 juli 2020 beoordeeld

Voor de lunch hebben we hier gegeten. Er was niet heel veel keus, maar dat was geen probleem. Iedereen had een ander gerecht en het was erg lekker! De Mexican Summer Bites en de Burritobowl zijn een aanrader!
Ondanks dat we als enige in het restaurant zaten, moesten we erg lang wachten op onze bestelde gerechten.

Datum van bezoek: juli 2020

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij El Popo, de spareribs waren weer heerlijk! Ook hebben we genoten van de lekkere cocktails.

De tafels stonden ruim uit elkaar, ook het personeel hield goed rekening met de afstand.
Bedankt voor eindelijk weer eens een gezellige avond in deze saaie Corona-tijd.

Datum van bezoek: juli 2020
443pabloe, Manager van El Popo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2020

Hola BJ,

Wat fijn dat jullie lekker bij ons hebben gegeten, muchas gracias. Bedankt voor je leuke review en graag tot snel!

27 juni 2020 beoordeeld

De eerste keer uit eten.
Erg jammer dat de spareribs erg tegenvielen. Waar het normaal van het bot afglijdt en heel mals is, was het nu taai. Wel aangegeven, maar werd niets mee gedaan.
Erg jammer.
Ook de anderhalve regel was binnen ver te zoeken je moet door een doorloop can 1 meter breed naar de kassa. Hier passeerden de werknemers elkaar op minder dan 1,5 meter, ook naar de klanten toe werd deze regel niet gehanteerd. Het hygiënisch schoonmaken van de tafel werd met een veel te natte vieze doek gedaan.
Echt corona proof was het niet...
Jammer en teleurstellend.

Datum van bezoek: juni 2020
443pabloe, Manager van El Popo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Beste Ammah 2020,

Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat, als je na zo’n lock down eindelijk weer uit eten gaat, je niet helemaal tevreden bent. Voor ons is het ook jammer, want dit is natuurlijk het tegenovergestelde van wat we willen bereiken.

Zou ik je een paar korte vragen mogen stellen over de avond, zodat wij onze prestatie kunnen verbeteren? Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0570-618608. Of als je jouw telefoonnummer mailt naar deventer@elpopo.nl , dan bel ik jou. Alvast enorm bedankt!

15 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gisteren een heerlijke burrito gegeten, we namen allebei een andere en die kregen we op verzoek verdeeld over twee borden. Allemaal super lekker en veel Wij werden bediend door Riona, erg vriendelijk, snel en attent! Zij weet ook de lekkerste cocktails, eerst een mochito met passievrucht en toen een frozen corona. Gevaarlijk lekker! De volgende keer als we weer in Deventer zijn gaan we hier sowieso weer heen, thanks lieve mensen!

Hola Stephanie, bedankt voor je leuke review. Graag tot snel! Saludos, Carlien

14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

On corona-tijd toch weer eens een restaurantje gepakt. Helaas de verkeerde. Het opnemen van de bestelling duurde een half uur. Personeel leek de hele tijd de andere kant op te kijken.
Daarna nog een half uur moeten wachten tot het eten kwvam. Ter compensatie hebben we wel een lekker drankje gekregen. Helaas, bleek de entrecôte bijna doorbakken. Dit terwijl medium was gevraagd. De dame had het echter snel hersteld. Het eten was in zijn geheel matig. Slappe gebakken (gefrituurde) aardappeltjes. Mixed grill bestond uit een doorbakken stukje bief (zelfde kok als van de entrecote?), droge kip, worstje en matig stukje spare-rib.
Een echte afrader wat ons betreft.

Dag Aart58,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een wat mindere ervaring had bij ons. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling en dit is niet hoe wij dingen horen op te lossen. Ik heb dit dan ook besproken binnen ons team. We streven ernaar dat iedere gast hier blijer weggaat dan dat hij binnenkwam. Dit is bij jou helaas niet gelukt. Ik zou je graag nog een aantal vragen willen stellen, zodat wij onze prestatie kunnen verbeteren. Zou je contact met ons op willen nemen via deventer@elpopo.nl? We horen graag van je!

Reizigers die El Popo bekeken, bekeken ook

In El Popo geweest? Deel je ervaringen!