“Geweldig eten!”
Beoordeling van Havana Bay

Havana Bay
Geclassificeerd als nr. 50 van 145 Restaurants in Deventer
1 augustus 2017 beoordeeld

Zonder dat wij ons dat gerealiseerd hadden, reserveerden wij een tafeltje tijden de Deventer Op Stelten dagen. Dat was in de bediening te merken. Ze hadden wat extra personeel aan laten rukken, die niet zo ervaren was. Ook kregen wij een plekje dat niet helemaal op een diner berekend was. Maar het moet gezegd: het eten was voortreffelijk!

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door Deventer lopend dit restaurant binnen gelopen. Tafeltje buiten gereserveerd voor half zeven. We waren er al om zes uur,maar dat was geen punt. Onze tafel stond nog binnen en werd naar buiten gesjouwd. We koozen voor het drie gangen keuze menu van 25 euro. (Voor een aantal gerechten is er een meerprijs)Tapas als voorgerecht. Zalm met garnalen,iets heel lekkers met gehakt en nog een koud gerecht. Toen begon het lange wachten op de mix gril en het stoofvlees. Dat duurde echt veel te lang. Meer dan negentig minuten. De beloning was de smaak van het eten. De tiramisu was er wel vlot. En ook die was lekker. Door de serveerster zelf gemaakt. Een compiment voor haar en niet alleen voor de tiramisu. Ze had een goed oog voor gasvrijheid en was daardoor attent aanwezig. In gewoon Nederlands, een leuk mens. We waren er om zes uur en vertrokken om kwart voor negen, dat duurde echt wel te lang. Toch wel een aanrader. (Als je de tijd hebt)

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje. De sfeer is heel gemoedelijk en de bediening bijzonder gezellig. Deventer is geen Cuba maar hier zou je dat bijna vergeten! Tip: begin met een Cuba Libre met Havana Club Especial voor een heerlijk authentieke avond.

29 maart 2017 beoordeeld

Erg knusse en gezellige setting! Wij komen hier erg graag. Het eten is altijd goed en ook de bediening is vriendelijk.

22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geweest met mijn echtgenote. Vriendelijke bediening. Het eten was prima. Mijn vrouw had zwaardvis en die was precies goed. Ook mijn gerecht, ossenhaas met Kahlua walnotensaus was lekker en goed klaargemaakt. Alles was vers bereid en dat proef je ook. Lekker Cubaanse muziek, een lekker avondje uit. Als ik weer een keer in Deventer kom staat deze op mijn lijstje.

Reizigers die Havana Bay bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel
Deventer, Overijssel

In Havana Bay geweest? Deel je ervaringen!