“Verassend lekker”
Beoordeling van Havana Bay

Havana Bay
Geclassificeerd als nr. 41 van 142 Restaurants in Deventer
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door Deventer lopend dit restaurant binnen gelopen. Tafeltje buiten gereserveerd voor half zeven. We waren er al om zes uur,maar dat was geen punt. Onze tafel stond nog binnen en werd naar buiten gesjouwd. We koozen voor het drie gangen keuze menu van 25 euro. (Voor een aantal gerechten is er een meerprijs)Tapas als voorgerecht. Zalm met garnalen,iets heel lekkers met gehakt en nog een koud gerecht. Toen begon het lange wachten op de mix gril en het stoofvlees. Dat duurde echt veel te lang. Meer dan negentig minuten. De beloning was de smaak van het eten. De tiramisu was er wel vlot. En ook die was lekker. Door de serveerster zelf gemaakt. Een compiment voor haar en niet alleen voor de tiramisu. Ze had een goed oog voor gasvrijheid en was daardoor attent aanwezig. In gewoon Nederlands, een leuk mens. We waren er om zes uur en vertrokken om kwart voor negen, dat duurde echt wel te lang. Toch wel een aanrader. (Als je de tijd hebt)

Schrijf een beoordeling

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje. De sfeer is heel gemoedelijk en de bediening bijzonder gezellig. Deventer is geen Cuba maar hier zou je dat bijna vergeten! Tip: begin met een Cuba Libre met Havana Club Especial voor een heerlijk authentieke avond.

29 maart 2017 beoordeeld

Erg knusse en gezellige setting! Wij komen hier erg graag. Het eten is altijd goed en ook de bediening is vriendelijk.

22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geweest met mijn echtgenote. Vriendelijke bediening. Het eten was prima. Mijn vrouw had zwaardvis en die was precies goed. Ook mijn gerecht, ossenhaas met Kahlua walnotensaus was lekker en goed klaargemaakt. Alles was vers bereid en dat proef je ook. Lekker Cubaanse muziek, een lekker avondje uit. Als ik weer een keer in Deventer kom staat deze op mijn lijstje.

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk aangekleed restaurant. Gezellig en lekker gegeten. Je wordt om 12 uur nog steeds niet de deur uit gekeken.

Reizigers die Havana Bay bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In Havana Bay geweest? Deel je ervaringen!