“Geweldige ervaring”
Beoordeling van TriniBra Sushi Bar

TriniBra Sushi Bar
Reserveren met
TriniBra Sushi Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 165 Restaurants in Deventer
Keukens: Sushi
7 november 2018 beoordeeld

Wat een restaurant zeg! Echt een topper. Sushi op z'n best! Origineel, voldoende, maar vooral zeer smakelijk en prachtig opgemaakt. De eigenaresse zoekt ook echt persoonlijk contact, dus het was echt een geweldige ervaring. Ze hebben geen grote kaart, ook geen grote drankenkaart, maar dat is ook niet nodig. Wat geserveerd word (zeker voor die prijs) is meer dan de moeite waard. Verwacht geen 3 *** Michelle restaurant, maar gewoon uitstekende sushi en je zult niet teleurgesteld worden. Wij komen zeker meer.

Datum van bezoek: november 2018

7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor opgezocht, voldeed helemaal aan de verwachting✔️ heerlijk gegeten, zeker een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nergens (!) betere sushi gegeten. Inmiddels met meerdere personen als gast daar geweest en allemaal zijn ze fan geworden. Er is simpelweg niets beters tussen alle andere sushi tenten in Deventer en omgeving te vinden!

Datum van bezoek: oktober 2018
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een drukke dag lekker samen er even tussen uit. Sushi eten in Deventer.
Gekozen voor dit restaurant, wel gereserveerd en dat bleek nodig. Volledig bezet, maar het is een klein restaurant (22 plaatsen).
We hebben gekozen voor het viergangen menu en wij vinden het heerlijk! Het ziet er mooi uit en het smaakt erg lekker.
De sfeer is leuk en gezellig en de bediening vriendelijk en er heerst rust.
Komen er zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in een sfeervolle steeg met meerdere restaurants ligt Trinibrá. We hebben gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu. Het was echt top. Goede verse kwaliteit in een intieme setting. Kleinschalig restaurant met zorg voor de gast. Zeer zeker een plek om naar terug te keren.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die TriniBra Sushi Bar bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In TriniBra Sushi Bar geweest? Deel je ervaringen!