“Verrassend”
Beoordeling van TriniBra Sushi Bar

TriniBra Sushi Bar
Reserveren met
TriniBra Sushi Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 147 Restaurants in Deventer
Keukens: Sushi
3 juni 2017 beoordeeld

Heerlijke originele verse sushi, iedere keer weer een verrassing wat er in het happy our op tafel komt, met liefde gemaakt en top bediening

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de goede waarderingen hier op TripAdvisor hebben gesloten hier ons dagje Deventer afgesloten. En inderdaad, alle goede waarderingen klopte helemaal. Meer dan prima sushi en vriendelijke bediening. Voor de liefhebbers van sushi zeker een aanrader! We hebben het 'Happy hour menu' genomen en het was ruim voldoende en in goede prijs/kwaliteit verhouding.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke dag Deventer onverwachts terecht gekomen in deze kleine Sushibar.
Het happy hour menu genomen en ons laten verrassen.
Heerlijke verse sushi gegeten geserveerd door zeer vriendelijk personeel. Meer dan voldoende gegeten voor een zeer goede prijs!!

22 april 2017 beoordeeld

Ik kom hier regelmatig. Het is altijd heerlijk en je wordt verrast door nieuwe variaties op sushi die je nooit tegen zult komen in de grote sushi restaurant ketens! Als je eenmaal Trinibra sushi hebt geproefd, zul je voortaan alle sushi dat niet van Trinibra is gaan vergelijken met de sushi die daar vers geserveerd wordt! Het is een aanrader als je een bezoekje brengt aan Deventer. Altijd goede service!

25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de website van TripAdvisor was er helaas geen reservering mogelijk. Op zoek naar iets anders liepen we onverwacht langs TriniBra. Er bleek inmiddels wel plek en we hebben het advies opgevolgd van de gezellige ober. Happy our; onbeperkt sushi. Wat een keuze . Hier niet zo maar Sushi maar Sushi met echte culinaire smaken en zeer bijzondere rijst. Ook de cheffin toonde belangstelling . Kortom een echte aanrader voor een gezellige avond met uitstekende sushi

Reizigers die TriniBra Sushi Bar bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In TriniBra Sushi Bar geweest? Deel je ervaringen!