“`Veel`...makkelijk.....maar niet bijzonder”

Restaurant Vrijdag
Geclassificeerd als nr. 73 van 160 Restaurants in Deventer
Keukens: Internationaal
27 september 2020 beoordeeld

Als je met een grote groep bent waar iedereen wat anders wil eten.....hier moet je zijn.
Voornamelijk op de Oosterse keuken gericht hoewel er ook andere keukens waren.

Bij binnenkomst vond ik het er al wat rommelig, ietwat onoverzichtelijk uitzien. Bij de `keukens` zag ik diverse stellages met verschillend eten en wat direct opviel was dat de schalen erg leeg bleken te zijn. Op sommige schalen lag bijvoorbeeld nog maar één stukje vis en gedurende de twee uur dat we er waren zijn deze schalen ook niet aangevuld. Het feit dat we in de "laatste" groep zaten wil volgens mij niet zeggen dat er net aangevuld hoeft te worden. Kleinere schalen was misschien een oplossing geweest, minder op de schaal maar wel voller lijken.
Eten dat onder de warmhoudlampen zag er ook al niet heel lekker meer uit en ik heb het ook niet genomen.
Koks maken het "life-coocking-eten", waar je eigenlijk voor komt, wel lekker klaar.
Restaurant Vrijdag is wel te doen maar er zijn wereldrestaurants in en buiten Deventer die veel beter zijn.

Datum van bezoek: september 2020

27 juli 2020 beoordeeld

Voor de derde keer gegeten ,waren er om 17.00 dus alles vers op gediend ,personeel was weder om vriendelijk ,lege borden werden direct weggehaald ,alles was netjes en schoon ,eten was weer verrukkelijk, de biefstuk lekker mals ,t bone steak heerlijk susi genoeg ijs genoeg ,alles genoeg voor ons ,( klagers hou je altijd,daar zijn wij Nederlanders voor ) ,gaan zeker nog vaker

20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze keer in coronatijd hier geweest.
Looproute is vrij onduidelijk maar het lukt.
Als u later op de avond komt zijn er steeds meer dingen op en worden niet meer bijgevuld.
Het eten was sinds de vorige keer wel veel beter,lekker zelfs!Alles beter gekruid en niet meer zo flauw.
Andere koks misschien?
Zeker perfect voor gezinnen met kinderen door het indoor speelparadijs wat bij de prijs inbegrepen is.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

15 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond 15/07/2020 daar gegeten. Zeer slecht restaurant. Het servies was niet schoongemaakt. Afgespoeld in vaatwasser zonder afwasmiddel. Dat kan gewoon echt niet!
Het eten ligt lang onder de warmhoudlampen, waardoor het niet vers is. Niks is eigenlijk lekker daar. Het is te duur. Je betaald 30 euro per persoon en daar kan je zoveel eten als je wilt. Het meeste voedsel dat daar ligt is veel minder waard. Het is niet vers.
Ik hoop maar dat ik hiervan niet ziek ga worden.
Ga hier niet naartoe mensen! Zeer slecht restaurant. Voor dit geld zijn er veel betere restaurants in de binnenstad van Deventer.

3 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, zeer gevarieerd aanbod en sympathieke bediening. Biefstuk van de haas is verrukkelijk. Zou er zeker weer heen gaan. Boven de Media Markt, dus fijn na een dagje winkelen. Wat ik fijn vond is dat ze een verlaagd plafond hebben, waardoor het niet zoveel lawaai heeft zoals bij heel veel ayce restaurants. Voor kinderen megagrote speelruimte.

Datum van bezoek: februari 2020
Bedank 610.203.040

Reizigers die Restaurant Vrijdag bekeken, bekeken ook

In Restaurant Vrijdag geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.