“Makkelijk eten”
Beoordeling van St.Tropez Gastrolounge

St.Tropez Gastrolounge
Reserveren met
St.Tropez Gastrolounge is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 164 Restaurants in Deventer
Keukens: Internationaal, Grill
24 september 2018 beoordeeld

Tussen de bedrijven door ff snel wat eten. Eten wordt snel gebracht en is ook nog eens van goede kwaliteit. Ruimschoots voldoende.

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten op terras tot stortbui. Toen vakkundig en snel naar binnen begeleid. Dienstverlening was top!

Datum van bezoek: augustus 2018
StTropezDeventer, Eigenaar van St.Tropez Gastrolounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Merci voor de feedback. Tot een volgende keer bij St. Tropez, hopelijk met iets minder regen ;)

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een service door de bediening welke vlot en vriendelijkheid is. Buiten op het terras voorzien heerlijke stoelen is het goed vertoeven. Met een prachtig uitzicht over de brink in deze stad.

Datum van bezoek: september 2018

Merci voor uw bezoek en review. Fijn te horen dat de bediening als goed is ervaren! St. Tropez zit inderdaad aan één van de mooiste pleinen van Nederland.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagje Deventer afgesloten met een diner bij St. Tropez.
Alles klopte hier; attente bediening, diverse keren een karaf water op tafel, héle lekkere en mooie hoofdgerechten gevolgd door zalige desserts!
Wij zaten aan de boomstam tafel bij de open deuren, toen het wat frisser werd vroeg de bediening om het te laten weten als het te kil werd, dat werd het en zonder morren werd het halve terras buiten verbouwd om de deuren te kunnen sluiten.
Regelmatig werd gevraagd of alles lekker en voldoende was. Friet werd aangevuld.
Verrassende smaak combinaties; die saus mer sereh bij de zeeduivel; top!
Een van ons had een vegetarisch gerecht; heerlijk en prachtig opgediend!
Mooi interieur, heerlijke franse muziek (best bijzonder en zo leuk!) mooi servies en hele lieve bediening!
Als ik weer eens in Deventer kom ga ik zéker terug naar St. Tropez!
Perfecte afsluiting van een heerlijke dag in het prachtige Deventer!

Datum van bezoek: september 2018

Beste Yvonne, Merci voor de uitgebreide beoordeling van St. Tropez Deventer!
We zijn blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze bediening en dat de gerechten jullie goed hebben gesmaakt.
Zelf zijn we ook nog steeds trots op ons mooie interieur en met de Franse muziek kunnen we inmiddels een aardig woordje meezingen.
Au revoir bij St. Tropez Deventer

23 augustus 2018 beoordeeld

Vriendelijke zorgzame bediening en zelfs een karafje (kraan)water geen probleem. Dat is nog eens service. (Ipv zonder knipperen met de ogen 6,00 euro voor een fles water)
Ga zo door en laat de klant koning zijn.Daarnaaat leuke lunchkaart en keuze uit vele wijnen (p/glas)

Datum van bezoek: augustus 2018

Merci voor uw review en bezoek! Fijn te horen dat u tevreden bent over onze lunchkaart en hopelijk heeft u een keuze kunnen maken uit de vele wijnen en zelf een lekker glaasje (of wellicht zelf flesje) kunnen drinken. Goed te horen dat u tevreden bent met onze service.

Reizigers die St.Tropez Gastrolounge bekeken, bekeken ook

In St.Tropez Gastrolounge geweest? Deel je ervaringen!