Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Voor de lokatie het hotel gekozen - en dat maken ze ook helemaal waar! Achter hotel (gedeeld met camping) gratis parkeren, anders kost je het een beetje per dag. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Maar voor de prijs hadden wat puntjes op de i gemogen: zoals een koffie/thee setje op de kamer en een rekje om je koffer/tas op kwijt te kunnen.
Wij kozen zonder ontbijt, dat vonden we erg duur in het hotel. In Deventer (sta je binnen 5 min met de pont) zijn hele leuke ontbijtzaakjes waar je heerlijk ontbijt voor de helft van de prijs.

Oftewel, je betaalt voor de lokatie en uitstraling.

Beoordeeld op 27 juli 2020

Mooi hotel, prachtige locatie en super schoon. Gastvrij en was een leuke overnachting. Aangepast menu wegens eetwensen/allergieën is geen enkel probleem. Ontbijt was heerlijk. Het avond eten overigens ook

Beoordeeld op 24 juli 2020

Sandton Deventer is een mooi hotel met een prachtig terras met zicht op de IJssel en Deventer. Het restaurant is uitstekend evenals de service en bediening in het hotel. Onze standaardkamer was een beetje krap, maar wel netjes en voorzien van een uitstekend bed.

Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Prijzig hotel voor de kamer die aangeboden wordt. De prijs van het ontbijt is belachelijk.
Parkeergelegenheid is daar lastig, er is zelfs geen invalidenparkeerplaats.
Het is wel een mooie locatie aan het water.
Van daaruit zo met een veerpontje naar de overkant.

Beoordeeld op 21 juli 2020

Een heel mooi hotel met een oud een modern gedeelte waarbij elk gedeelte verantwoord en heel mooi tot z'n recht komt op een toplocatie aan de oever van de IJssel met een prachtig zicht op de skyline van Deventer.
Daarbij een heel warme, attente en prettige verzorging door zeer vriendelijk personeel!! TOP!!!