“Puur eten, puur genieten”
Beoordeling van Vrienden van Vroeger

Vrienden van Vroeger
Geclassificeerd als nr. 31 van 161 Restaurants in Deventer
Keukens: Café
Beschrijving: We willen met Vrienden van Vroeger uitstralen waar we voor staan. Gastvrijheid met een glimlach! We denken met onze kleine (we zijn nu eenmaal niet zo groot) lunchkaart voor iedereen iets lekkers te hebben. Geniet van royaal beleg brood in ons kleine café. Wat maakt lunchen bij ons nu zo leuk en lekker? We gebruiken dikke plakken bruin oerbrood brood met daarop lekkere en dagverse ingrediënten ... en dit alles voor een betaalbare prijs! Van huisgemaakte kipkerriesalade en tonijnsalade (oude familierecepten) en zalm tot een lunch met ambachtelijke kroketten. We serveren lunch van woensdag t/m zondag vanaf 11.00uur! Maar daarnaast zijn overige dagen ook gewoon mogelijk, want ons is niets gek. Check ook onze facebook voor al het huidige lekkers. Elke dag is een feest en dat zie je terug aan ons team en leuke gerechten!
14 augustus 2018 beoordeeld

Lekkere lunch gehad op een zonnige zaterdagmiddag. Vriendelijke bediening. Lekkere biersoorten. Gekozen voor de beroemde tonijnsalade: die was echt erg lekker met ook erg lekker oerbrood. En kroketten. Staat op de kaart dat de kroketten wat op zich laten wachten, maar ze zijn dan ook echt lekker. Lekker geluncht, mooie plek.

VriendenVanVroeger, Eigenaar van Vrienden van Vroeger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Hoi, Bedankt voor je fijne en oprechte reactie! We doen ons best om datgeen we serveren met passie te doen!

Wie weet tot een volgende keer.

22 juli 2018 beoordeeld

Tijdens het graveyardconcert een leuke avond op het terras van Vrienden van vroeger gehad. De bediening was vlot en dat was erg prettig. Het cafe is klein en gezellig. Het toilet is wel wat lastig te bereiken (via een akelig trapje) en mag ook wel een goede schoonmaakbeurt krijgen.

VriendenVanVroeger, Eigenaar van Vrienden van Vroeger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018

Hey hallo, bedankt voor je leuke reactie. Wat was het een prachtig muzikaal weekend. We proberen onze toiletten altijd op orde te houden, helaas worden onze toiletten met events erg vaak gebruik, maar dit neemt niet weg dat we je aanbeveling graag aannemen.

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk op het terras kunnen vertoeven. Er was live muziek op het plein. Prima lunch gehad, smaken waren goed op elkaar afgestemd. Prima prijs-kwaliteits verhouding.Leuke spontane bediening. Binnen zag het er ook leuk en sfeervol uit

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gelegen tegenover de Lebuinestoren in Deventer. Aardige bediening. Kaart niet al te uitgebreid, maar voor ieder wat wils. Boterham met tonijnsalade genomen. Boterham op zich lekker, maar had wel iets rijkelijker belegd mogen worden. Nu veel brood en weinig tonijnsalade. 21 euro voor 2 broodjes, een speciaal biertje en een ijsthee. Prima voor een simpele lunch. Leuk authentiek pand.

VriendenVanVroeger, Eigenaar van Vrienden van Vroeger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Hoi Tom, bedankt voor jullie berichtje, fijn dat jullie hebben genoten van ons fijne plekje op het Grote Kerkhof. Thanks ook voor de tips tav de lunch, we proberen kwaliteit en kwantiteit altijd te waarborgen vanuit onze kleine keuken.

Tot een volgende keer :)

3 maart 2018 beoordeeld

Uitstekend verzorgd, goede keus voor uw diner. Gezellig terras met een mooie uitzicht. Lekker eten in het mooie centrum van Deventer

Reizigers die Vrienden van Vroeger bekeken, bekeken ook

In Vrienden van Vroeger geweest? Deel je ervaringen!