“Leuk gelegen, aardige bediening”
Beoordeling van Vrienden van Vroeger

Vrienden van Vroeger
Geclassificeerd als nr. 32 van 162 Restaurants in Deventer
Keukens: Café
Beschrijving: We willen met Vrienden van Vroeger uitstralen waar we voor staan. Gastvrijheid met een glimlach! We denken met onze kleine (we zijn nu eenmaal niet zo groot) lunchkaart voor iedereen iets lekkers te hebben. Geniet van royaal beleg brood in ons kleine café. Wat maakt lunchen bij ons nu zo leuk en lekker? We gebruiken dikke plakken bruin oerbrood brood met daarop lekkere en dagverse ingrediënten ... en dit alles voor een betaalbare prijs! Van huisgemaakte kipkerriesalade en tonijnsalade (oude familierecepten) en zalm tot een lunch met ambachtelijke kroketten. We serveren lunch van woensdag t/m zondag vanaf 11.00uur! Maar daarnaast zijn overige dagen ook gewoon mogelijk, want ons is niets gek. Check ook onze facebook voor al het huidige lekkers. Elke dag is een feest en dat zie je terug aan ons team en leuke gerechten!
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gelegen tegenover de Lebuinestoren in Deventer. Aardige bediening. Kaart niet al te uitgebreid, maar voor ieder wat wils. Boterham met tonijnsalade genomen. Boterham op zich lekker, maar had wel iets rijkelijker belegd mogen worden. Nu veel brood en weinig tonijnsalade. 21 euro voor 2 broodjes, een speciaal biertje en een ijsthee. Prima voor een simpele lunch. Leuk authentiek pand.

VriendenVanVroeger, Eigenaar van Vrienden van Vroeger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Hoi Tom, bedankt voor jullie berichtje, fijn dat jullie hebben genoten van ons fijne plekje op het Grote Kerkhof. Thanks ook voor de tips tav de lunch, we proberen kwaliteit en kwantiteit altijd te waarborgen vanuit onze kleine keuken.

Tot een volgende keer :)

3 maart 2018 beoordeeld

Uitstekend verzorgd, goede keus voor uw diner. Gezellig terras met een mooie uitzicht. Lekker eten in het mooie centrum van Deventer

25 november 2017 beoordeeld

De vrienden van vroeger is een compacte kroeg met een leuk terras dat uitkijkt op de lebuineskerk. Leuk klein podium voor 1-persoonsoptredens.

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vrienden van vroeger is een kleine zeer knusse kroeg. De bediening is gezellig. Af en toe zijn er optredens op het verrassende podium.

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goede bediening, mooi terras en goede bitterballen. Alles perfect in orde. Ik kom zeker terug voor de live muziek!

Reizigers die Vrienden van Vroeger bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In Vrienden van Vroeger geweest? Deel je ervaringen!