“Erg leuke kleine kroeg”
Beoordeling van Vrienden van Vroeger

Vrienden van Vroeger
Geclassificeerd als nr. 31 van 162 Restaurants in Deventer
Keukens: Café
Beschrijving: We willen met Vrienden van Vroeger uitstralen waar we voor staan. Gastvrijheid met een glimlach! We denken met onze kleine (we zijn nu eenmaal niet zo groot) lunchkaart voor iedereen iets lekkers te hebben. Geniet van royaal beleg brood in ons kleine café. Wat maakt lunchen bij ons nu zo leuk en lekker? We gebruiken dikke plakken bruin oerbrood brood met daarop lekkere en dagverse ingrediënten ... en dit alles voor een betaalbare prijs! Van huisgemaakte kipkerriesalade en tonijnsalade (oude familierecepten) en zalm tot een lunch met ambachtelijke kroketten. We serveren lunch van woensdag t/m zondag vanaf 11.00uur! Maar daarnaast zijn overige dagen ook gewoon mogelijk, want ons is niets gek. Check ook onze facebook voor al het huidige lekkers. Elke dag is een feest en dat zie je terug aan ons team en leuke gerechten!
25 november 2017 beoordeeld

De vrienden van vroeger is een compacte kroeg met een leuk terras dat uitkijkt op de lebuineskerk. Leuk klein podium voor 1-persoonsoptredens.

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vrienden van vroeger is een kleine zeer knusse kroeg. De bediening is gezellig. Af en toe zijn er optredens op het verrassende podium.

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goede bediening, mooi terras en goede bitterballen. Alles perfect in orde. Ik kom zeker terug voor de live muziek!

23 mei 2017 beoordeeld

Schattig, knus café op het Grote Kerkhof. Heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje. Vriendelijk personeel en een ontzettend leuke uitstraling. Leuk vond ik het bord dat buiten stond waarin de medewerkers op een ludieke manier aan je werden voorgesteld; je voelt je erg thuis en welkom in dit café.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voelt als binnenkomen in een huiskamer. Sfeervol en vriendelijke bediening. Verschillende soorten wijn per glas. Plekje om vaker heen te gaan bv als afsluiting van een leuke theateravond of een afzakker na een diner. Kans is reëel dat je blijft plakken.

Reizigers die Vrienden van Vroeger bekeken, bekeken ook

In Vrienden van Vroeger geweest? Deel je ervaringen!