“Mooie zaak met uitzicht op de kerk”
Beoordeling van Vrienden van Vroeger

Vrienden van Vroeger
Geclassificeerd als nr. 32 van 163 Restaurants in Deventer
Keukens: Café
Beschrijving: We willen met Vrienden van Vroeger uitstralen waar we voor staan. Gastvrijheid met een glimlach! We denken met onze kleine (we zijn nu eenmaal niet zo groot) lunchkaart voor iedereen iets lekkers te hebben. Geniet van royaal beleg brood in ons kleine café. Wat maakt lunchen bij ons nu zo leuk en lekker? We gebruiken dikke plakken bruin oerbrood brood met daarop lekkere en dagverse ingrediënten ... en dit alles voor een betaalbare prijs! Van huisgemaakte kipkerriesalade en tonijnsalade (oude familierecepten) en zalm tot een lunch met ambachtelijke kroketten. We serveren lunch van woensdag t/m zondag vanaf 11.00uur! Maar daarnaast zijn overige dagen ook gewoon mogelijk, want ons is niets gek. Check ook onze facebook voor al het huidige lekkers. Elke dag is een feest en dat zie je terug aan ons team en leuke gerechten!
2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goede bediening, mooi terras en goede bitterballen. Alles perfect in orde. Ik kom zeker terug voor de live muziek!

Datum van bezoek: juni 2017

23 mei 2017 beoordeeld

Schattig, knus café op het Grote Kerkhof. Heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje. Vriendelijk personeel en een ontzettend leuke uitstraling. Leuk vond ik het bord dat buiten stond waarin de medewerkers op een ludieke manier aan je werden voorgesteld; je voelt je erg thuis en welkom in dit café.

Datum van bezoek: mei 2017
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voelt als binnenkomen in een huiskamer. Sfeervol en vriendelijke bediening. Verschillende soorten wijn per glas. Plekje om vaker heen te gaan bv als afsluiting van een leuke theateravond of een afzakker na een diner. Kans is reëel dat je blijft plakken.

Datum van bezoek: april 2017
11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein restaurantje aan de oude kerkhof. We kwamen hier met social deal en we hebben er geluncht. Prima bak koffie en thee. Aardig personeel. Als tip bestel geen tosti, maar een normaal broodje, die zijn veel rijker belegd.

Datum van bezoek: februari 2017
6 februari 2017 beoordeeld

De Vrienden van Vroeger is een gezellig klein café op het Grote Kerkhof in Deventer.
De medewerkers zijn buitengewoon gastvrijen de broodjes die tijdens de lunch worden geserveerd origineel en lekker.
Dit café kan je eigenlijk niet overslaan als je in Deventer bent.

Datum van bezoek: januari 2017
VriendenVanVroeger, Manager van Vrienden van Vroeger, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2017

Hoi Pieter, samen met onze gasten en artiesten maken we van elke dag een feest. Zowel met onze producten als met muziek, de perfecte combinatie!

Tot snel weer :)

Reizigers die Vrienden van Vroeger bekeken, bekeken ook

In Vrienden van Vroeger geweest? Deel je ervaringen!