“Gezellig, knus café”
Beoordeling van Vrienden van Vroeger

Vrienden van Vroeger
Geclassificeerd als nr. 30 van 157 Restaurants in Deventer
Keukens: Café
Beschrijving: We willen met Vrienden van Vroeger uitstralen waar we voor staan. Gastvrijheid met een glimlach! We denken met onze kleine (we zijn nu eenmaal niet zo groot) lunchkaart voor iedereen iets lekkers te hebben. Geniet van royaal beleg brood in ons kleine café. Wat maakt lunchen bij ons nu zo leuk en lekker? We gebruiken dikke plakken bruin oerbrood brood met daarop lekkere en dagverse ingrediënten ... en dit alles voor een betaalbare prijs! Van huisgemaakte kipkerriesalade en tonijnsalade (oude familierecepten) en zalm tot een lunch met ambachtelijke kroketten. We serveren lunch van woensdag t/m zondag vanaf 11.00uur! Maar daarnaast zijn overige dagen ook gewoon mogelijk, want ons is niets gek. Check ook onze facebook voor al het huidige lekkers. Elke dag is een feest en dat zie je terug aan ons team en leuke gerechten!
23 mei 2017 beoordeeld

Schattig, knus café op het Grote Kerkhof. Heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje. Vriendelijk personeel en een ontzettend leuke uitstraling. Leuk vond ik het bord dat buiten stond waarin de medewerkers op een ludieke manier aan je werden voorgesteld; je voelt je erg thuis en welkom in dit café.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voelt als binnenkomen in een huiskamer. Sfeervol en vriendelijke bediening. Verschillende soorten wijn per glas. Plekje om vaker heen te gaan bv als afsluiting van een leuke theateravond of een afzakker na een diner. Kans is reëel dat je blijft plakken.

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein restaurantje aan de oude kerkhof. We kwamen hier met social deal en we hebben er geluncht. Prima bak koffie en thee. Aardig personeel. Als tip bestel geen tosti, maar een normaal broodje, die zijn veel rijker belegd.

6 februari 2017 beoordeeld

De Vrienden van Vroeger is een gezellig klein café op het Grote Kerkhof in Deventer.
De medewerkers zijn buitengewoon gastvrijen de broodjes die tijdens de lunch worden geserveerd origineel en lekker.
Dit café kan je eigenlijk niet overslaan als je in Deventer bent.

VriendenVanVroeger, Manager van Vrienden van Vroeger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Hoi Pieter, samen met onze gasten en artiesten maken we van elke dag een feest. Zowel met onze producten als met muziek, de perfecte combinatie!

Tot snel weer :)

6 februari 2017 beoordeeld

"Vrienden van vroeger" mag je letterlijk nemen. Het pand is oud en al vele malen van eigenaar gewisseld. De laatste keer waren het 4 voormalige gasten die besloten het café over te nemen om het een jaartje te proberen. Twee zijn er overgebleven en runnen het weekendcafé inmiddels al 5 jaar, mèt personeel!
Het is een klein etablissement, gelegen vlakbij de IJssel, met een ruim terras met uitzicht op de Lebuïnus kerk. Het pandje is ingericht met van alles en nog wat, maar vooral met een knipoog. Wij houden er wel van. Jammer dat een hoge koperen kandelaar op een klein tafeltje niet zo'n succes bleek te zijn: je stoot hem makkelijk om.
We begonnen met koffie, Manetti, altijd goed. Lunch: soep van de dag (pompoen) geserveerd met knapperig bruin landbrood, vervolgens hetzelfde brood met resp. ovengebakken kroketten en huisgemaakte tonijnsalade. Alles werd op houten planken geserveerd. En: Alles even heerlijk. Respect voor de heren, want de keuken is in de kelder en er is ook nog een bovenverdieping. Trappen op, trappen af v.v. In dit sfeervolle en gastvrije café komen we zeker terug. Volgende keer wat later wellicht, als er live muziek aanwezig is.

Hoi Centina,

Bedankt voor jullie gezellige bezoek afgelopen zaterdag! Tja die kaarsen.... :(. Wie weet zien we elkaar snel weer terug aan het Grote Kerkhof, zodat we jullie weer in de watten mogen leggen.

Erik & Wilmar

Reizigers die Vrienden van Vroeger bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In Vrienden van Vroeger geweest? Deel je ervaringen!