Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Dit is een heel mooi gebouw waar veel authentieke details bewaard zijn gebleven, de kamer was prima voorzien van alle gemakken en heel schoon, ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en In de ochtend een prima ontbijt.
Een hele leuke lokatie midden in de stad.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Zeer kleine kamers, wel schoon en verzorgd. Goed ontbijt en behulpzaam personeel. Mooi oud en historisch gebouw, erg leuk om te zien. Parkeer garage op 200 meter betaald via uitrij kaart gekregen van de receptie

Verbleef: februari 2018
Beoordeeld op 24 februari 2018

Dit hotel ligt op een goede locatie in het centrum van Deventer. Prima uitvalsbasis voor een bezoekje aan deze stad. Het is echter wel een middelmatig hotel met weinig faciliteiten, Wij hadden een comfort kamer, die zo onpraktisch was ingedeeld dat men 's nachts kon struikelen bij een bezoekje aan de toilet. Tevens een zeer krappe ruimte en heel sober aangekleed. Prijs kwaliteit verhouding naar onze mening onvoldoende.

Kamertip: Neem geen comfortkamer, maar een duurdere versie, het uitzicht aan de achterzijde is niet mooi.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi gebouw met een prachtig trappenhuis. De kamers waren erg simpel. Twee lossen bedden in plaats van een twee-persoonsbed, die onprettig lagen bewogen. Het hotel heeft geen dubbel glas. De kamer was aan de straatzijde en hebben hierdoor nauwelijks kunnen slapen door al het uitgaanslawaai dat van de straat af kwam. Dronken voorbijgangers kwamen non-stop voorbij. Ontbijt was simpel en we konden als groep niet bij elkaar zitten ondanks dat dit vooraf verzocht was en bevestigd was.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel om een nachtje te verblijven. Het gebouw is erg mooi en authentiek. De ligging is goed, in het centrum van Deventer op 5 minuten lopen van de Brink. Wij hadden een 'luxe' kamer en die was ruim en netjes met een kleine, moderne badkamer. De ontvangst was een beetje onpersoonlijk. Het ontbijt was vrij simpel, wel goed. Voor € 12,50 kun je een uitrij kaart kopen van de parkeergarage in de straat.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner