PricelineUS$ 112
TravelocityUS$ 141
eDreamsUS$ 112
Beoordeeld op 30 december 2021

Wat een fijn hotel en restaurant!
Prachtig centraal gelegen, mooi historisch gebouw, riante luxe kamer met dakterras, superschoon sanitair, vriendelijk personeel en last but not least: heerlijk eten! Absoluut een aanrader!!

Beoordeeld op 26 december 2021 via mobiele applicatie

Ook tijdens de lockdown is het goed toeven in Hotel Vermeer.
De kamers zijn schoon en sfeervol gedecoreerd .
De kerstsetting is volop aanwezig in een
sfeervol verlicht Deventer.
Het personeel van het hotel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Voelt inmiddels als “thuiskomen “
Wederom een zeer geslaagd verblijf ondanks alle beperkingen.

Beoordeeld op 23 december 2021 via mobiele applicatie

Erg vriendelijke personeel, iedereen was vrolijk en behulpzaam. De kamers waren netjes en schoon, bijzonder oud gebouw met karakter. Eten was ook erg goed, wij konden op de kamer eten aangezien het restaurant in de avond dicht was vanwege covid.

Beoordeeld op 19 december 2021

Prachtig monumentaal hotel met veel historie. Service was geweldig. Mooie grote kamer (kamer7) en bij binnenkomst was een tafel van 2 al keurig gedekt voor het raam met uitzicht op het mooi verlichte plein en kerk. Veel romantischer wordt het niet.. :-) Vanwege de corona maatregelen moesten we namelijk op de kamer dineren.
Geweldige ruime badkamer met bad en douche. AANRADER!!

Beoordeeld op 29 november 2021

Afgelopen weekend zijn wij getrouwd in huis Vermeer. We hebben met een klein gezelschap onze liefde gevierd! We zijn door de gastheren en -dames heerlijk in de watten gelegd met een heerlijk 4-gangen diner, een overnachting in een prachtige kamer en een veelzijdig ontbijt!

Datum van verblijf: november 2021