Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 162
eDreamsUS$ 165
Agoda.comUS$ 166
Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

5 nachten verbleven. Ook in Restaurant gegeten. Verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Was lekker en ontspannen.
Leuk team met jonge mensen die het de bezoekers graag naar de zin maken.
Fijne uitvalsbasis voor tripje in de omgeving en om Deventer te leren kennen. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Beklim de klokkentoren.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

Een heerlijk en gastvrij hotel in het oude centrum van Deventer. Fijne, ruime slaapkamer met uitstekende bedden, veel kastruimte en een luxe badkamer met douche én bad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. 's Ochtends wordt er een uitstekend ontbijt geserveerd. Absoluut een aanrader voor een weekendje weg!

Beoordeeld op 11 juli 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf gehad midden in de stad mooie kamers in sfeervol monumentaal pand
Mooie tuin met zeer goed restaurant, aanrader voor lang weekend
Ook nog de fietsen van het hotel gebruikt goede service!

Beoordeeld op 8 juli 2021

Wij hebben hier met ons Management Team vergaderd en overnacht. Mooie stijvolle kamers met fijne bedden en prima vergaderruimte. De service is van hoog niveau, vriendelijk, attent, geen moeite teveel. Afspraken en tijdschema zijn tot in detail nagekomen. En het ontbijt en de lunches waren overheerlijk met verse ingredienten. Een mooi terras achter het hotel en de ligging van het hotel is heel centraal, vlak bij de IJssel en in het centrum. Ook de rondleiding die wij via het hotel hadden geregeld was interessant en vermakelijk. In alle opzichten een absolute aanrader.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde zullen meer last hebben van de klokken van de tegenovergelegen kerk. Maar het hotel voorziet in oordopjes.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juli 2021

Mooi hotel in Deventer vlakbij de winkels. Fijne slaapkamer met Aupingbedden. Klassieke inrichting met veel grandeur. Vriendelijk behulpzaam personeel. Niets is teveel, altjjd met een glimlach. Heerlijk eten, echte aanrader. Eigen garage om de hoek met een aantal plaatsen.