Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Erg mooi niet alledaags hotel met een bijzondere inrichting. Kamers zijn netjes en schoon en het lekkere ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Eitje wordt gemaakt naar je wens, en er wordt regelmatig gevraagd of je nog verse jus, koffie, cava etc. wilt. Fijn verblijf gehad hier.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

In dit hotel weten ze wat het is om gasten in de watten te leggen. De service staat hoog in het vaandel. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het culinair vier gangen diner was heel goed bereid en prachtig gepresenteerd. Door de COVID-19 was het een beetje behelpen maar dat had geen negatief gevoel. Kamer was prachtig en schoon. Misschien wat warm met een hete zomer.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

Grand Boutique Hotel - Huis Vermeer is een sfeervol hotel met een uitstekende service! Ik was aangenaam verrast door het oog van detail van de medewerkers. Leuk dat het verblijf begon met een korte rondleiding en de geschiedenis van het pand. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 december 2019

Locatie is top, midden het centrum. Het historische pand is prachtig en de auping bedden zijn heerlijk! Ontbijt wordt lekker uitgeserveerd en was ook heerlijk. Enig minpuntje is het ontbreken van een bar waar je een drankje kan drinken, het hotel heeft een prima restaurant dat tijdens ons verblijf helaas volgeboekt was.. misschien nog een keertje terug om daar van te genieten.

Kamertip: Heb je snel last van geluid, neem dan een kamer aan de achterzijde.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Super hotel en fantastisch restaurant met jonge, enthousiaste medewerkers. Wat een sfeer en wat hebben we genoten! Mooie grote kamer, heerlijke badkamer, lekkere bedden, mooi uitzicht! Wat wil je nog meer? Lekker dineren in de mooie eetzaal, en ook dat doe je hier goed! En vergeet het ontbijt niet; ook dat is geweldig met alles erop en eraan!
Dank jullie wel team van Grand Boutique Hotel Huis Vermeer.

Datum van verblijf: november 2019