“Heerlijk!”
Beoordeling van Cucina Italiana

Cucina Italiana
Reserveren met
Cucina Italiana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 158 Restaurants in Deventer
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten en fantastische wijn gedronken!
De service was erg goed, vooral de eigenaresse gaf ons een welkom gevoel. We komen zeker nog eens terug!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de wijn waren heerlijk en er is genoeg keuze. Prima service en het restaurant is mooi ingericht. Prijs-kwaliteit niks op aan te merken, gewoon prima. Hier kom ik zeker nog een keer terug!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier toevallig langs, het zag er gezellig uit en de kaart was aantrekkelijk. Het eten was niet duur en werd heel snel geserveerd. Ik vond de pasta carbonara niet bijzonder smakelijk, mijn man had risotto, die was ook niet bijzonder. Maar smaken kunnen verschillen. De bediening was goed bezig en ik had een lekker glas rode wijn.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege een afscheid van een collega kwamen we op deze warme maandagavond op het terras van Cucina Italiana terecht. Zeer attent werden we snel bediend omdat een aantal van ons op tijd weg moest. Ik had zelf de burrata die wel iets romiger had mogen zijn. Hoofdgerecht was de diamanthaas die supermals was. Bij het nagerecht een assortiment waar alleen de gelei tegenviel: te hard en te weinig smaak. Zeker een plek om terug te konen want er stonden nog veel meer interessante gerechten op de kaart.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant! We hebben heerlijk gegeten en de bediening was echt heel vriendelijk! Toen mijn man vertelde dat we hier op huwelijksreis waren kreeg ik een prachtig en verrukkelijk toetje en we kregen ook nog een mooie fles prosecco.. we zijn echt verwend met al dat lekkers en de sfeer was perfect! Echt een aanrader!

Raffaele N, Eigenaar van Cucina Italiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Heel erg bedankt voor uw fantastische revieuw. Het was voor ons een waar genoegen dat jullie bij ons te gast waren. Heel erg graag tot ziens!

Reizigers die Cucina Italiana bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

Deventer, Overijssel

In Cucina Italiana geweest? Deel je ervaringen!