“Goed Italiaans eten, vriendelijke bediening”
Beoordeling van Cucina Italiana

Cucina Italiana
Reserveren met
Cucina Italiana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 142 Restaurants in Deventer
Keukens: Italiaans
4 september 2017 beoordeeld

Tijdens een weekendje op de Veluwe hebben we hier met z'n zessen gegeten. We hadden dit restaurant gekozen op basis van de beoordelingen op Tripadvisor, en we werden niet teleurgesteld. Bijzonder goed eten, en zeer attente bediening. Enig minpuntje was dat het eten van mijn man nogal lauw was. Daarom vier bolletjes in plaats van vijf. Desondanks een aanrader!

Schrijf een beoordeling

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten hier regelmatig, want altijd erg goed. Valt nu wat tegen: voorgerecht is teveel van t goede: 3 bereidingen van vis in bitterbalvorm: zoveel er om heen dat je 9 overheersende smaken hebt. Goed pasta-tussengerecht en daarna een gerecht met lam van oud-Hollandse omvang. Oftewel: flinke eters halen het einde van de secundi niet, dus slaan de dolci over. Komen vast weer, maar even niet.

25 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten met verrassende gerechten. Perfecte bediening met veel aandacht voor de klanten. Doorlopend werd er even in jouw richting gekeken of alkes in orde was.

Raffaele N, Eigenaar van Cucina Italiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Heel graag tot ziens!
Geke Natale

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier op een mooie zomeravond en konden op het gezellig terras in de binnenstad dineren.
Van bij de aankomst tot je weggaat word je hier zeer vriendelijk en attent bedient.
De Vitello Tonato als antipasti was zeer smaakvol.
Van een paar simpele ingrediënten maakt men hier een heerlijke rissoto.
En ook het hoofdgerecht was eenvoudig maar o zo lekker.
Ook de wijnen zijn goed en betaalbaar,ook bij de vraag om een glas rood bij het hoofdgerecht mocht ik deze zelfs eerst eens proeven.
Met de glimlach hier ontvangen en wij met een glimlach naar huis.

7 augustus 2017 beoordeeld

Het betreft hier een erg leuk restaurant in het midden van het centrum. Uitstekende service met prima eten en betaalbare wijnen. Plezierige avond gegarandeerd.

Reizigers die Cucina Italiana bekeken, bekeken ook

In Cucina Italiana geweest? Deel je ervaringen!