“Gezellig uit eten”
Beoordeling van Cucina Italiana

Cucina Italiana
Reserveren met
Cucina Italiana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 157 Restaurants in Deventer
Keukens: Italiaans
25 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten met verrassende gerechten. Perfecte bediening met veel aandacht voor de klanten. Doorlopend werd er even in jouw richting gekeken of alkes in orde was.

Raffaele N, Eigenaar van Cucina Italiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Heel graag tot ziens!
Geke Natale

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier op een mooie zomeravond en konden op het gezellig terras in de binnenstad dineren.
Van bij de aankomst tot je weggaat word je hier zeer vriendelijk en attent bedient.
De Vitello Tonato als antipasti was zeer smaakvol.
Van een paar simpele ingrediënten maakt men hier een heerlijke rissoto.
En ook het hoofdgerecht was eenvoudig maar o zo lekker.
Ook de wijnen zijn goed en betaalbaar,ook bij de vraag om een glas rood bij het hoofdgerecht mocht ik deze zelfs eerst eens proeven.
Met de glimlach hier ontvangen en wij met een glimlach naar huis.

7 augustus 2017 beoordeeld

Het betreft hier een erg leuk restaurant in het midden van het centrum. Uitstekende service met prima eten en betaalbare wijnen. Plezierige avond gegarandeerd.

30 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, goede Italiaanse gerechten, vriendelijk en attent personeel. de tagliatelle met kreeft is een echte aanrader!

20 juli 2017 beoordeeld

Wij zijn hierheen gegaan nav de goede reviews online, echter hebben wij een slechte ervaring overgehouden aan dit restaurant.

Eerste wat ons opviel is dat de gemiddelde leeftijd van de gasten ver boven de 50 jaar was. Iedereen loop er netjes gekleed bij, mannen in pak. Het menu erg beperkt is, je hebt niet veel keuze.

Toen mijn partner vroeg of ze ook pizza's hadden (normale vraag toch!?) werd ons geadviseerd om naar een pizzeria te gaan. Dit is niet hoe je met klanten omgaat lijkt me. De arrogantie spatte er van af. Ook al zijn wij een jong stel, beide zwart haar en heb ik mijn pak thuis laten hangen, je hoort elke klant hetzelfde te behandelen.

Ik schrijf niet zo snel een review, maar over dit bezoek was ik zo ontstemd dat ik toch mijn ervaring wil delen. Voor ons was het 1 keer een nooit weer!

Reizigers die Cucina Italiana bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

Deventer, Overijssel

In Cucina Italiana geweest? Deel je ervaringen!