“Leuk restaurant met prima eten en plezierige bediening”
Beoordeling van Cucina Italiana

Cucina Italiana
Reserveren met
Cucina Italiana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 157 Restaurants in Deventer
Keukens: Italiaans
7 augustus 2017 beoordeeld

Het betreft hier een erg leuk restaurant in het midden van het centrum. Uitstekende service met prima eten en betaalbare wijnen. Plezierige avond gegarandeerd.

30 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, goede Italiaanse gerechten, vriendelijk en attent personeel. de tagliatelle met kreeft is een echte aanrader!

20 juli 2017 beoordeeld

Wij zijn hierheen gegaan nav de goede reviews online, echter hebben wij een slechte ervaring overgehouden aan dit restaurant.

Eerste wat ons opviel is dat de gemiddelde leeftijd van de gasten ver boven de 50 jaar was. Iedereen loop er netjes gekleed bij, mannen in pak. Het menu erg beperkt is, je hebt niet veel keuze.

Toen mijn partner vroeg of ze ook pizza's hadden (normale vraag toch!?) werd ons geadviseerd om naar een pizzeria te gaan. Dit is niet hoe je met klanten omgaat lijkt me. De arrogantie spatte er van af. Ook al zijn wij een jong stel, beide zwart haar en heb ik mijn pak thuis laten hangen, je hoort elke klant hetzelfde te behandelen.

Ik schrijf niet zo snel een review, maar over dit bezoek was ik zo ontstemd dat ik toch mijn ervaring wil delen. Voor ons was het 1 keer een nooit weer!

12 juli 2017 beoordeeld

Niet alleen de prima plek in de binnenstad, maar hier kan je nog echt Italiaans eten. Daarnaast is er sprake van klantgerichte bediening. Een uitmuntend restaurant!

28 juni 2017 beoordeeld

Eten perfect klaar gemaakt, goede bediening met persoonlijke aandacht. Het verrassingsmenu is een aanrader. Ook een goede wijnkaart en een mooie plek om buiten te eten

Reizigers die Cucina Italiana bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

Deventer, Overijssel

In Cucina Italiana geweest? Deel je ervaringen!