“Lekker”
Beoordeling van A Taste of Honey

A Taste of Honey
Geclassificeerd als nr. 19 van 162 Restaurants in Deventer
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Bij A TASTE OF HONEY kan je genieten van heerlijk huisgemaakt gebak, vers bereide bagels en salades en onze TASTY DINNER (wo-do-vr) in een eigentijds ingericht pand met een huiselijke sfeer. Of in onze prachtige zonnige stadstuin. We bereiden alles zelf, én vers! We beleggen de broodjes met uiteenlopende, verrassende gerechten. Veel vegetarisch, maar ook vlees en vis. We houden rekening met eventuele allergieën (ook glutenvrij). Ook voor bruiloften en (bedrijfs)feestjes kan je bij A TASTE OF HONEY terecht.
3 weken geleden beoordeeld

We hebben hier alleen wat gedronken, blijft een leuke locatie en lekker knus. Al vond ik de sfeer qua inrichting eeen paar jaar geleden wel wat beter.
Personeel is vriendelijk, doordat het een kleine locatie is, oogt het snel vol en moeten er regelmatig mensen afgewezen worden. dat vind ik wel wat storend,

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op 24 oktober 2018 hier een kleine lunch geheten. Een bagel met roerei en zalm. Brood was heerlijk vers en de zalm en ei prima. Bediening was vriendelijk en het eten was er snel. De zaak zelf is klein en gezellig. Echt een aanrader om hier te eten. De high tea moet gereserveerd worden. Anders hadden we die geprobeerd.

2 oktober 2018 beoordeeld

Vanmiddag 2 oktober genoten van een heerlijke high tea. Prima gerechten. Vriendelijke bediening. Een sfeervolle locatie en goed bereikbaar.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zitten daar maar we vonden de high tea was weinig .. voor oms geen tweede keer alhoewel de locatie wel top was. Jammer!

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk tentje en heerlijk om in de tuin te zitten. Ongedwongen, vlotte bediening en ook nog glutenvrije opties. Fijn dat dit pareltje een beetje verstopt zit, anders was er vast nooit een plekje vrij. Een nieuwe favoriet in een van de mooiste steden van 't land.

Reizigers die A Taste of Honey bekeken, bekeken ook

In A Taste of Honey geweest? Deel je ervaringen!