“Heerlijke high tea”
Beoordeling van A Taste of Honey

A Taste of Honey
Geclassificeerd als nr. 19 van 162 Restaurants in Deventer
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Bij A TASTE OF HONEY kan je genieten van heerlijk huisgemaakt gebak, vers bereide bagels en salades en onze TASTY DINNER (wo-do-vr) in een eigentijds ingericht pand met een huiselijke sfeer. Of in onze prachtige zonnige stadstuin. We bereiden alles zelf, én vers! We beleggen de broodjes met uiteenlopende, verrassende gerechten. Veel vegetarisch, maar ook vlees en vis. We houden rekening met eventuele allergieën (ook glutenvrij). Ook voor bruiloften en (bedrijfs)feestjes kan je bij A TASTE OF HONEY terecht.
2 oktober 2018 beoordeeld

Vanmiddag 2 oktober genoten van een heerlijke high tea. Prima gerechten. Vriendelijke bediening. Een sfeervolle locatie en goed bereikbaar.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zitten daar maar we vonden de high tea was weinig .. voor oms geen tweede keer alhoewel de locatie wel top was. Jammer!

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk tentje en heerlijk om in de tuin te zitten. Ongedwongen, vlotte bediening en ook nog glutenvrije opties. Fijn dat dit pareltje een beetje verstopt zit, anders was er vast nooit een plekje vrij. Een nieuwe favoriet in een van de mooiste steden van 't land.

6 augustus 2018 beoordeeld

Een leuk restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het leuke interieur en buitenplaats is precies zoals het hoort te zijn, niet te druk. De WC's zijn schoon (in de kelder). Wij hebben een High Tea gehad en dat was zalig en ruim voldoende. De bagels zijn lekker en vers. Je kunt er ook glutenvrij eten.

25 juni 2018 beoordeeld

We hebben hier geluncht. Het was eventjes zoeken, want het restaurantje ligt in een steegje naast de Brink. Het is hier niet groot (pluspunt) en de bediening is erg vriendelijk.
De bagels zijn lekker en vullen goed. Er zijn veel verschillende bagels (vele vegatarisch), en zelf een dubbele bagle (dat is die verrassings bagel).

Reizigers die A Taste of Honey bekeken, bekeken ook

In A Taste of Honey geweest? Deel je ervaringen!