“Gezellig lunchen !”
Beoordeling van A Taste of Honey

A Taste of Honey
Geclassificeerd als nr. 19 van 162 Restaurants in Deventer
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Bij A TASTE OF HONEY kan je genieten van heerlijk huisgemaakt gebak, vers bereide bagels en salades en onze TASTY DINNER (wo-do-vr) in een eigentijds ingericht pand met een huiselijke sfeer. Of in onze prachtige zonnige stadstuin. We bereiden alles zelf, én vers! We beleggen de broodjes met uiteenlopende, verrassende gerechten. Veel vegetarisch, maar ook vlees en vis. We houden rekening met eventuele allergieën (ook glutenvrij). Ook voor bruiloften en (bedrijfs)feestjes kan je bij A TASTE OF HONEY terecht.
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kei-gezellige lunch gegeten in huiskamersfeer. Leuke menu-kaart met gezonde keuzes. Ook nog uit een leuk servies gegeten van een lekkere salade. Aanrader om zeker eens te bezoeken.

13 april 2018 beoordeeld

Retro inrichting, buitenterras. In zijstraat Brink Deventer. Gezellig koffie/thee/lunch/high-tea doen.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn lieve vriendin gereserveerd voor een Bubble Brunch. Bestaande uit onbeperkt gebruik van koffie en/of thee, daarnaast word je hartelijk en vriendelijk ontvangen door gastvrouw Astrid en/of één van de andere lieve Honey’s! Je begint met een glaasje bubbels met daarbij ‘sweets’. Wij hadden verse Brownie’s, slagroom en warme gekaramaraliserende peer! VOORTREFFELIJK. Daarnaast vier ronde’s van hartige bagels (donker of wit) met vier soorten beleg!! Er wordt evt rekening gehouden met voorkeuren, dieet, allergie enz. Ook een glaasje verse jus hoort erbij! Je sluit af met een zoete bagel met zelfgemaakte jam!
Geweldige kleurrijke en authentieke eetgelegenheid. Alles wordt vers bereid en gebakken! Ook serveren ze vers gebak, salades enz! Personeel werkt hard, is erg gastvrij, klantvriendelijk, doen graag moeite en ik voel me altijd erg welkom kortom: ga ZEKER eens langs als u in Deventer bent!

5 maart 2018 beoordeeld

Voor ons 5-jarig huwelijks jubileum hier terecht gekomen. Prachtige locatie en de zeer vriendelijke bediening bleef maar lekkere dingen aanvoeren. De laatste gang hebben we afgeslagen, maar die werd dan ook gelijk zeer netjes van de rekening gehaald. Wil je uitgebreid zoet (!) lunchen, go!

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier vaak omdat het gezellig is en de bagels elke keer weer super zijn. Ideale plek voor een lunch, ook voor kinderen.
Heb dit keer de bagel van de chef geprobeerd: heerlijk!

Reizigers die A Taste of Honey bekeken, bekeken ook

In A Taste of Honey geweest? Deel je ervaringen!