“Bubble Brunch”
Beoordeling van A Taste of Honey

A Taste of Honey
Geclassificeerd als nr. 19 van 163 Restaurants in Deventer
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Bij A TASTE OF HONEY kan je genieten van heerlijk huisgemaakt gebak, vers bereide bagels en salades en onze TASTY DINNER (wo-do-vr) in een eigentijds ingericht pand met een huiselijke sfeer. Of in onze prachtige zonnige stadstuin. We bereiden alles zelf, én vers! We beleggen de broodjes met uiteenlopende, verrassende gerechten. Veel vegetarisch, maar ook vlees en vis. We houden rekening met eventuele allergieën (ook glutenvrij). Ook voor bruiloften en (bedrijfs)feestjes kan je bij A TASTE OF HONEY terecht.
10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn lieve vriendin gereserveerd voor een Bubble Brunch. Bestaande uit onbeperkt gebruik van koffie en/of thee, daarnaast word je hartelijk en vriendelijk ontvangen door gastvrouw Astrid en/of één van de andere lieve Honey’s! Je begint met een glaasje bubbels met daarbij ‘sweets’. Wij hadden verse Brownie’s, slagroom en warme gekaramaraliserende peer! VOORTREFFELIJK. Daarnaast vier ronde’s van hartige bagels (donker of wit) met vier soorten beleg!! Er wordt evt rekening gehouden met voorkeuren, dieet, allergie enz. Ook een glaasje verse jus hoort erbij! Je sluit af met een zoete bagel met zelfgemaakte jam!
Geweldige kleurrijke en authentieke eetgelegenheid. Alles wordt vers bereid en gebakken! Ook serveren ze vers gebak, salades enz! Personeel werkt hard, is erg gastvrij, klantvriendelijk, doen graag moeite en ik voel me altijd erg welkom kortom: ga ZEKER eens langs als u in Deventer bent!

Datum van bezoek: maart 2018

5 maart 2018 beoordeeld

Voor ons 5-jarig huwelijks jubileum hier terecht gekomen. Prachtige locatie en de zeer vriendelijke bediening bleef maar lekkere dingen aanvoeren. De laatste gang hebben we afgeslagen, maar die werd dan ook gelijk zeer netjes van de rekening gehaald. Wil je uitgebreid zoet (!) lunchen, go!

Datum van bezoek: februari 2018
31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier vaak omdat het gezellig is en de bagels elke keer weer super zijn. Ideale plek voor een lunch, ook voor kinderen.
Heb dit keer de bagel van de chef geprobeerd: heerlijk!

Datum van bezoek: oktober 2017
1 september 2017 beoordeeld

We vonden dit een sfeervolle gelegenheid om even rustig te lunchen. We hadden een lekker plekje in de sfeervolle tuin. De bagels ware echt lekker. Een leuke vondst om even op adem te komen.

Datum van bezoek: augustus 2017
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus restaurant / lunchroom middenin het centrum. Het eten is eerlijk en puur, net als de mensen die er werken. Wij aten een heerlijke quiche, ratatouille en coq au vin. Lekkere huiswijn. Twee gangen menu kost maar 12,50! We hadden een lekker appeltaartje met verse slagroom toe. Verwend! Er is ook nog een prachtige tuin. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die A Taste of Honey bekeken, bekeken ook

In A Taste of Honey geweest? Deel je ervaringen!