“Puur! ”
Beoordeling van A Taste of Honey

A Taste of Honey
Geclassificeerd als nr. 22 van 145 Restaurants in Deventer
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Bij A TASTE OF HONEY kan je genieten van heerlijk huisgemaakt gebak, vers bereide bagels en salades en onze TASTY DINNER (wo-do-vr) in een eigentijds ingericht pand met een huiselijke sfeer. Of in onze prachtige zonnige stadstuin. We bereiden alles zelf, én vers! We beleggen de broodjes met uiteenlopende, verrassende gerechten. Veel vegetarisch, maar ook vlees en vis. We houden rekening met eventuele allergieën (ook glutenvrij). Ook voor bruiloften en (bedrijfs)feestjes kan je bij A TASTE OF HONEY terecht.
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus restaurant / lunchroom middenin het centrum. Het eten is eerlijk en puur, net als de mensen die er werken. Wij aten een heerlijke quiche, ratatouille en coq au vin. Lekkere huiswijn. Twee gangen menu kost maar 12,50! We hadden een lekker appeltaartje met verse slagroom toe. Verwend! Er is ook nog een prachtige tuin. Aanrader!

Schrijf een beoordeling

3 augustus 2017 beoordeeld

Op basis van de beschrijvingen van Nederlandse Spoorwegen, dit restaurant gevonden tijdens de stadswandeling.
Een oase van rust in een sfeervolle binnentuin, met ook mogelijkheden om binnen te eten.
De entourage is terug naar de sixties/seventies zowel binnen als buiten, een kleine kaart maar meer dan voldoende keus met excellent verse ingrediënten, waaronder vers gebakken beagles.
Prima ongedwongen bediening, uiterst vriendelijk.
Wij genoten van salades met verse geitenkaas en zalm, en een weldaad aan keuze van theesoorten, allemaal opgediend in een kannetje met klassiek porselein.
Wij komen terug.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede gastvrouw, heerlijk eten. Genóten van de intieme sfeer. Eten wordt met liefde verzorgd. Zelfs t toilet is bijzonder; je waant je er een prinsje/prinsesje.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adresje ligt net achter het plein waar op zaterdag markt is. Het eeste wat mij opviel was de rust in contrast met het drukke marktplein. Heerlijke koffie met zelfgemaakt gebak. Ook proma plek voor een broodje/bagel.Bediening is er zeer vriendelijk.

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig leuk feest gehad. Super verzorgd. Beperkte ruimte. Bijzonde
r smakelijke gerechten. Hartelijke ontvangst en warme ambiance. Aanrader

Reizigers die A Taste of Honey bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In A Taste of Honey geweest? Deel je ervaringen!