“Enjoy a delicious bagel @cute backyard right downtown!”
Beoordeling van A Taste of Honey

A Taste of Honey
Geclassificeerd als nr. 19 van 162 Restaurants in Deventer
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Bij A TASTE OF HONEY kan je genieten van heerlijk huisgemaakt gebak, vers bereide bagels en salades en onze TASTY DINNER (wo-do-vr) in een eigentijds ingericht pand met een huiselijke sfeer. Of in onze prachtige zonnige stadstuin. We bereiden alles zelf, én vers! We beleggen de broodjes met uiteenlopende, verrassende gerechten. Veel vegetarisch, maar ook vlees en vis. We houden rekening met eventuele allergieën (ook glutenvrij). Ook voor bruiloften en (bedrijfs)feestjes kan je bij A TASTE OF HONEY terecht.
5 augustus 2013 beoordeeld

• Sfeer

Reizigers die A Taste of Honey bekeken, bekeken ook

In A Taste of Honey geweest? Deel je ervaringen!