“Heerlijk eten, prettige bediening”
Beoordeling van Le Thai Cuisine

Le Thai Cuisine
Reserveren met
Le Thai Cuisine is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 157 Restaurants in Deventer
Keukens: Thais
30 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant bevind zich in een kelder in het centrum van Deventer. De bediening is vriendelijke en legt goed uit hoe de gerechten in elkaar zitten en welke extra mogelijkheden er zijn betreffende de pittigheid van het eten (dit is op verzoek aan te passen voor de westerse smaak). Ik was hier samen met 3 familieleden en we hebben allen een andere curry gegeten en vooraf een viskoekje. Het viskoekje was lekker, maar niet enorm bijzonder. De curry's waren verrukkelijk! Dat vonden we alle vier.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne bediening vanuit een prima keuken. Authentieke smaak en ingrediënten met een vleugje Europese inhoud (tomaat, komkommer) en presentatie. Van zoetzuur, via fijn pikant naar onbehoorlijk heet (wat gelukkig ook duidelijk staat aangegeven op de kaart). Mooie ruimte, maar er komt weinig of geen daglicht. Toch zeker goed genoeg om op een gewone koopavond vol te lopen, dus wie wat later komt kan beter reserveren. Zeker aan te raden voor de liefhebber van Thais eten die de lat wat hoger legt.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met neef en nicht voor het eerst Thais gegeten. We werden goed voorgelicht over de diverse pittige en mildere gerechten.Heerlijk eten, goede bediening, gezellige ambiance

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje vreemd om de trap naar de kelder te nemen maar daar werden wij aangenaam verrast, er heerst een gezellige sfeer en de bediening is uiterst vriendelijk.
De gerechten waren prima wij hadden een verrassing menu genomen en dat smaakte prima.
Een prima plek om te eten.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreemd dat het restaurant in de kelder gevestigd is.
De jongeman die ons bediende gaf eerst een goed beeld van kaart. Vervolgens gaf hij heel veel duiding bij verschillende ingredienten. Leuk om echt te weten wat je eet.
Als vegetarier kan je ook echt kiezen uit een redelijk aanbod.
Goede begeleiding om een keuze te maken in pittigheid.
Het is hier wel net iets te koud om aangenaam te tafelen.

Reizigers die Le Thai Cuisine bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In Le Thai Cuisine geweest? Deel je ervaringen!