Cobie V

Geweldige rolstoel toegankelijke kamer

5,0 van 5 bollen26 dec 2023 beoordeeld
Wat een mooie, zeer ruime rolstoel toegankelijke kamer. Wat een geweldige douche qua alles. Ook voldoende ruimte naast het bed. Goede bedden, net ontbijt. Vriendelijk personeel. Zeer goede prijs en kwaliteit
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.0 km van Holiday Inn Express & Suites Deventer, An IHG Hotel
Restaurant
Roomservice
4.4 km van Holiday Inn Express & Suites Deventer, An IHG Hotel
Gratis parkeren
Bedroom area on uppr floor in room
  • ZenHotels.com
4.3 km van Holiday Inn Express & Suites Deventer, An IHG Hotel
Bar/lounge
Meer hotels in Deventer bekijken
Beoordeeld op 23 augustus 2023 via mobiele applicatie

Nieuw hotel nabij de A1. Weinig mis mee eigenlijk. De kamer was verrassend goed. De locatie was voor mij prima (ik deed een street art route op de fiets) maar wat ver van het centrum af wellicht. Mooie uitvalsbasis voor fietstochten, zag ik aan de andere hotelgasten. Mijn fiets had ik trouwens bij het hotel gehuurd. Het ontbijt was in orde, niet overdreven luxe maar genoeg keuze. Voor de prijs die ik betaalde was het goed.

Kamertip: De parkeerplaats van t hotel is niet gratis, vreemd genoeg de parkeerplaats naast het hotel wel. Daar neerzetten en niet achter de slagboom!
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 augustus 2023 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel. Modern, prima kamer en badkamer. Ontbijt goed, koffie prima. Televisie te bedienen met een I pad. Personeel vriendelijk. Prima parkeer gelegenheid, betaald of vrij. Wereldkeuken restaurant naast het hotel. Fietsen kunnen in een beveiligde schuur.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 22 juni 2023 via mobiele applicatie

Nieuw hotel aan de autobaan. Betalende parking ( waarom ??? ). De receptie en personeel waren heel vriendelijk en de kamer mooi en nieuw. Ik dacht eerst om iets naast het hotel te eten ( chinees buffet ) maar dascecht mijn stijl niet. Dan maar pizza in hotel gegeten

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 december 2022

Mooie hotel kamers,netjes en schoon,ook de badkamer,maar het ontbijt stelt niks voor.waardeloos vergeleken met andere hotels.heel erg minnetjes.pok andere mensen waren een andere tafel aan het zoeken of er meer ontbijt stond.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 11 november 2022 via mobiele applicatie

We zagen dat het hotel sinds 1 nov 2022 is geopend, en hebben gereserveerd voor een lang weekendje weg naar Deventer.

We konden gratis parkeren bij het hotel.
Een vriendelijke ontvangst bij de receptie.

We verbleven in 1 van de suites.
Een mooie ruime kamer, met een heerlijk comfortabel bed met donzen dekbed.
Aan beide zijden van het bed usb aansluiting

De suite beschikte over een kleine safe,een keuken met magnetron,koelkast en serviesgoed,en een waterkoker. Een eetbar met 4 krukken,en een 2 pers. bankje om interactieve tv te kunnen kijken.
Tevens een gemakkelijke draaifauteuil met een bureau om aan te kunnen werken

Een licht betegelde badkamer met een inloopdouche.

Het ontbijt is voor alle kamers bij de prijs inbegrepen.
Ruim voldoende keuze met verse broodjes en beleg, yochert en vers fruit.

Wij namen op 350 meter loopafstand (halte Hondsroos) hier kun je 3 minuten voor het hele,en halve uur met buslijn 6 (RRReis )naar het centrum van de Deventer.
Uitstappen bij halte Schouwburg.

Direct naast het hotel bevindt zich een Wereldrestaurant

We komen graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: november 2022