Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Stedentrip Deventer met oude brommertjes. Verblijf Postillion Hotel. Prima ontvangst en vriendelijk te woord gestaan. Kamers zijn schoon en met alles uitgerust. Het personeel doet met alle Corona maatregelen van dien hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Ontbijt is klasse! Aanrader.

Beoordeeld op 12 juli 2020

Gelegen aan het industrieterrein op een half uurtje wandelen van het centrum, met de fiets een 5-tal minuten. Grote parking aan het hotel. Aan de receptie is het dikwijls een tijdje aanschuiven. De kamer is klein maar zeker ok. Uit de badkamer komt een rioolgeur. Het poetsen, vooral dan in de badkamer zou beter kunnen, in de kamer zelf is het erg stoffig en een hele tijd al niet écht gekuist!. Het diner dat ‘s avonds aangeboden werd was lekker en verzorgd, ook de bediening was top. Het ontbijt gevarieerd en lekker, niets op aan te merken behalve het feit dat het koffiemachine drie keer op een uur tijd panne had, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat dat niet het geval was de tweede morgen. Het hotel verhuurt ook fietsen al heb je daar veel geduld voor nodig voor dat uiteindelijk in orde komt.

Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk weekend gehad, heel gastvrij, prima kamer. Heerlijk ontbijt en na een dag Apenheul en winkelen en heerlijk diner. Deventer is een prachtige stad, een stadswandeling is echt de moeite waard via plattegrond of app en u loopt niet alleen. Gezellig lunchen of borrelen in centrum Deventer. Heerlijk kreeft gegeten bij I Love Jackies. Vandaag weer naar huis. Maar dit gaan we vaker doen. Genoten in eigen land.

Datum van verblijf: juli 2020
Maren S, Guest Services / Front Office van Postillion Hotel Deventer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste Z7448AYsandrad , wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Zo te lezen hebben jullie echt alles uit de kast getrokken. Fijn hè dat we weer wat meer mogen, nu het zonnetje er nog bij, dan is het helemaal af! We verwelkomen jullie graag weer. Gastvrije groet, Maren Saunier, FO Supervisor

Beoordeeld op 2 maart 2020

Goed bereikbaar hotel op een prettige centrale locatie. Vooral de lunch met zelf samen te stellen diverse soorten broodjes vinden we een aanrader. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn comfortabel en schoon. Het ontbijt is basic.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020

Alles was net niet helaas, behalve het ontbijt . Best eind van het centrum te voet!!
En vreselijke bedden die niet vast stonden. Als je tv wilde kijken, kon je niet tegen de achterwand zitten, dan verreed het bed!!!Bij het verlaten medegedeeld, ze waren hier mee bezig!! Maar dit moet je aanpakken vind ik, kan echt niet. Avondeten in het restaurant was helaas niet warm!!!

Kamertip: Bedden moeten worden vastgemaakt aan de achterwand.
Datum van verblijf: februari 2020