Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.comUS$ 151
PricelineUS$ 151
TripadvisorUS$ 151
Beoordeeld op 24 juni 2021

makkelijk aan te rijden, je ziet het hotel al vanaf de snelweg. Ruime parkeergelegenheid en een mooie entree. Een nieuw hotel begin dit jaar geopend. Het is opvallend hoe vriendelijk en behulpzaam de medewerkers zijn. Je voelt je hier gelijk thuis. De dinerruimte ziet er prima en zeer ruim uit, het diner en het ontbijt is goed. Als je toch op weg bent dan is een tussenstop zeer aan te raden.
De airco voldoet goed.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 31 mei 2021

Schandalig hotel met schandalige medewerkers.
Wij zijn beschuldigd dat wij badjassen uit de kamer hebben meegenomen terwijl deze er niet eens hingen.
Ook bij kamerfaciliteiten staat dit er niet bijgeschreven.
Om deze redenen heeft dit hotel onze borg van €150 ingehouden.

Heb meerdere klanten hierover gehoord.
Dit hotel is grote oplichterij, dus denk 2x na voordat je hier wilt gaan overnachten.

Buiten mijn eigen ervaring hier, heb ik in mijn omgeving ook gehoord dat het eten heel slecht is en dat je half rauwe eten krijgt.

Beoordeeld op 30 mei 2021

We hadden voor 2 nachten een arrangement geboekt met ontbijt en diner
Het hotel is nog gloednieuw en ligt langs de A1 ( afrit 24) op een bedrijventerrein

Vriendelijke ontvangst, in een prachtig afgewerkt en modern hotel
We hadden een Comfort Plus kamer, deze was van alle gemakken voorzien
Deze kamers zijn zeer ruim, met een bureau, tv, kluisje, koelkast, koffie en theefaciliteiten.
Tevens heeft de kamer een smal balkon met 2 stoelen.

Ruime badkamer met een inloopdouche, en een aparte toilet

Ontbijt:
Voor €3 extra krijg je een meer dan uitgebreid ontbijt met verse broodjes,beleg ,ei, yochurt,fruit, en verse zalm.
Echt een ontbijtje om van te genieten.

Diner:
Diner arrangement was smakelijk, goed bereid ,van goede kwaliteit en
grote porties

Vanaf 5-6-2021 kunnen we weer gebruikmaken van het restaurant en het buiten terras.

Sauna en Fitness: zijn momenteel nog in aanbouw

Op korte wandelafstand vind je een bosgebied om mooie wandelingen te maken.
En met de auto rijd je in 10 minuten naar het Landgoed Oostermaet bij het dorpje Lettele waar je ook prachtige boswandelingen kunt maken.

Bushalte: Bus 8 bedrijventerrein A1, ligt op 5 minuten lopen.
Deze bus rijd elke 30 minuten naar Deventer centrum,leuk voor shopping en een terrasje.
Let op: 's avonds terug tot uiterlijk 19.30 uur richting hotel.

Beoordeeld op 27 mei 2021 via mobiele applicatie

Even buiten de centrum van Deventer ligt dit gloednieuwe sfeervolle topklasse hotel. Het is het nieuwste hotel van Van der Valk. De inrichting is een mooie mix van de oude hanzestad Deventer en strak scandinavisch design. Ruime lichte kamers, goede bedden prachtige badkamers. Vriendelijk personeel. Gelegen op bedrijventerrein A1, bushalte RRReis 8 voor de deur. Ideaal voor wandelen en fietsen in de mooie landelijke omgeving.

Beoordeeld op 19 mei 2021 via mobiele applicatie

2 nachten bij van der valk Deventer verbleven. Het hotel is splinternieuw. Wij hadden een comfort plus kamer. Deze was van alle gemakken voorzien en zeer ruim van opzet. De kamer had zelfs een apart toilet. Op de kamer had men een tafeltje erbij gezet om je ontbijt en eventueel je diner te nuttigen. Dit was eigenlijk best gezellig.
Je kunt ‘s morgens kiezen voor het normale ontbijt dat je in een doosje af kunt halen maar voor 3 euro meer p.p. heb je een iets luxer ontbijt (er zit dan zalm en roerei bij) en word het op een plateau op je kamer bezorgd.

Ook het diner is prima. Men kookte zelfs een apart potje voor onze dochter van 2,5 jaar. Helemaal super!

Enige minpuntje (en daar kan het hotel niets aan doen) is dat men tegenover de voorzijde van het hotel aan het bouwen is. Vanaf 07.00 uur word er palen in de grond geheid en dat is op de kamer goed te horen. Het zal echter een kwestie van tijd zijn. Van andere gasten begrepen dat dit aan de andere zijde van het hotel praktisch niet te horen is. Een kamer aan de achterzijde is voorlopig dus een betere optie.