“Een avond entertainment en smakelijk eten”
Beoordeling van Jackies Deventer

Jackies Deventer
Reserveren met
Jackies Deventer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 152 Restaurants in Deventer
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Jackies Deventer is geïnspireerd op de zinderende en spannende keuken van New York City. Naast de vele invloeden uit China Town staat Jackies NYC bekend om haar US steaks, hamburgers, verse sushi, de verse kreeft en de mooie oesters. Wij bieden u een luxe, gezellige en onvergetelijke avond vol culinaire verrassingen in een fantastische sfeer! Zomers beschikt het restaurant over een mooi terras, bij minder weer staan er drie charmante verdiepingen tot uw beschikking, waaronder de eeuwenoude gewelvenkelder (deze lounge kelder kan apart geboekt worden en is een aanrader voor feestjes!).Ook beschikt ons restaurant over 2 private dinings!
19 september 2017 beoordeeld

Er zijn vele restaurants waar je de mogelijkheid om een verrassingsmenu te nemen. Bij Jackies is dit meer dan dat: het is een avond met een reis langs diverse gebieden met bijpassende gerechten en wijnen. De vormgeving is origineel, de gerechten zijn smakelijk en de bediening is persoonlijk en bovenal bijzonder vriendelijk. Kortom: een avond entertainment!

17 september 2017 beoordeeld

Sinds hele lange tijd hier gedineerd. Een van de laatste mooie zomeravonden buiten op het terras. Wát een geweldige verrassing. Personeel is ouderwets gastvrij zonder hautain te zijn. Gerechten creatief en meer dan smakelijk. Menu is zeer divers met voor ieder budget ook keuzes. Wij hebben genoten van vis, super kwaliteit, schitterend plateau. Nu niet meer zo lang wachten, ik wil er weer heen!!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst wordt je al meteen super vriendelijk aangesproken. Deze gastvrijheid ervaar je tot aan je vertrek. Het eten geef ik een goeie 8,5 en de sfeer en bediening een hele dikke 9,5. Een aanrader dus!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt avondje uit. Heerlijk buiten op het terras kunnen eten. Vriendelijke bediening. Ondanks een overvol terras hele goede logistiek en service.

8 september 2017 beoordeeld

Sfeervol, gezellig restaurant met leuk terras. Leuke kaart, we hebben heerlijk gegeten. We wisten niet goed welke wijn te kiezen en zijn daarbij heel goed geholpen. De bediening was sowieso erg goed. Aanwezig op de juiste momenten en heel persoonlijk. Echt een aanrader!

Reizigers die Jackies Deventer bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel
Deventer, Overijssel

In Jackies Deventer geweest? Deel je ervaringen!