Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 100
Hotels.comUS$ 100
PricelineUS$ 100
TravelocityUS$ 100
FindHotelUS$ 101
Agoda.comUS$ 101
Beoordeeld op 5 juni 2022 via mobiele applicatie

Super ervaring in hotel Finch! Extra leuk was de platenspeler op de slaapkamer. Lekker gegeten, Finch diner, in een ontspannen gezellige ambiance. Zelf ben ik glutenvrij en ook dat was geen probleem. Auto geparkeerd in Centrum garage, toplocatie en slechts paar minuten lopen naar het hotel. Alles binnen handbereik. Ik zou zeggen overnacht in Finch Hotel als je in Deventer bent. Krijg je geen spijt van

Kamertip: Wij rijden volledig elektrisch en als je wilt parkeren in centrum garage op een zaterdag, kom dan niet te laat!
Datum van verblijf: juni 2022
Dominique Schoenaker, Gastenservice/Front Office van FINCH, boutique hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Hi Sabine,

Superrrr thanks voor je geweldige review! Wat onwijs fijn dat jullie zo genoten hebben.
Hopelijk tot een volgende keer @ FINCH! :)

Beoordeeld op 4 juni 2022 via mobiele applicatie

Zeer schoon hotel in het midden van het centrum men kan boeken voor een overnachting met en zonder ontbijt. Wij hebben gekozen voor met ontbijt en ik moet zeggen het was heerlijk. Lekker vers brood, crossaints, yoghurt, geklutste eieren en spek, jus d'orange enz. Zeer prettige bediening wat het geheel goed aanvult en bovendien tijd heeft voor een praatje.

Datum van verblijf: juni 2022

Hey Ria,

Wat een fijne review! Super bedankt!!! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad.
Hopelijk mogen wij jullie nog een keer ontvangen! :)

Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, gastvrij en lekker ontbijt! De kamer was heel mooi met goede bedden. Vriendelijk personeel en goede uit check tijden. Het ontbijt was zeer uitgebreid met lekker koffie en verse broodjes. We hebben een heerlijk verblijf gehad

Datum van verblijf: mei 2022

Hi Lysanne! Wat een lieve review!! Super bedankt! :)

Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Hotel midden in het centrum van Deventer. Met veel smaak en liefde ingericht. Je kijkt je ogen uit. Hartelijk personeel. Fijne sfeer. Top ontbijt. Het is beslist niet goedkoop, maar het is het wel waard. Dus aanrader. Ik zou zeker terugkeren.

Datum van verblijf: mei 2022

Thankssss a lot voor je lieve review Henny!! :)

Beoordeeld op 24 mei 2022

Wij hadden een mooi ingerichte kamer, niet groot maar voldoende ruimte. Goede locatie ook, parkeergarage nabij (10 Euro/24 uur). Beneden is de lobby tegelijkertijd ontbijtruimte en bar: sfeervol concept! En de service was echt uitstekend! Aan de andere kant: je betaalt er best veel voor.

Hey you,

Dankjewel voor je mooie review!!

Hopelijk tot een volgende keer @ FINCH. :)