Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 99
PricelineUS$ 99
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
Orbitz.comUS$ 99
TripadvisorUS$ 99
Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Hotel midden in het centrum van Deventer. Met veel smaak en liefde ingericht. Je kijkt je ogen uit. Hartelijk personeel. Fijne sfeer. Top ontbijt. Het is beslist niet goedkoop, maar het is het wel waard. Dus aanrader. Ik zou zeker terugkeren.

Datum van verblijf: mei 2022
Dominique Schoenaker, Gastenservice/Front Office van FINCH, boutique hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Thankssss a lot voor je lieve review Henny!! :)

Beoordeeld op 24 mei 2022

Wij hadden een mooi ingerichte kamer, niet groot maar voldoende ruimte. Goede locatie ook, parkeergarage nabij (10 Euro/24 uur). Beneden is de lobby tegelijkertijd ontbijtruimte en bar: sfeervol concept! En de service was echt uitstekend! Aan de andere kant: je betaalt er best veel voor.

Hey you,

Dankjewel voor je mooie review!!

Hopelijk tot een volgende keer @ FINCH. :)

Beoordeeld op 17 mei 2022 via mobiele applicatie

Top hotel, uitermate vriendelijk personeel, zelden zo meegemaakt. Gezellige bar en schone kamer met een goed comfi bed. Ook de locatie midden in het centrum is ideaal. Bar heeft goede cocktails etc.
Sochtends is ook het ontbijt super, echt een verwennerij.

Datum van verblijf: mei 2022
Dominique Schoenaker, Gastenservice/Front Office van FINCH, boutique hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Hi you,

Onwijs bedankt voor je geweldige review! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad.

Hopelijk tot een volgende keer @ FINCH! :)

Beoordeeld op 16 mei 2022 via mobiele applicatie

Prachtig, in vintage stijl gedecoreerd hotel dat zeer warm aanvoelt. Gastvrije ontvangst en al het, vrij jonge, personeel was even aardig en service-gericht. Mooie kamer met platenspeler én elpees. We hebben heerlijk Dusty Springfield en Julien Clerc geluisterd. Heerlijk bed en fijne regendouche. Dat het tot in de late uurtjes buiten wat rumoerig was kwam door de huldiging van Go Ahead Eagles (verkeerde timing van onze kant..).
Tot slot een heerlijk uitgebreid, aan tafel geserveerd ontbijt.
Een aanrader!

Hi Mirjan!

Wat een onwijs lieve review!! Superfijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad.
Thanks a lot! :)

Hopelijk tot een volgende keer @ FINCH!

Beoordeeld op 8 mei 2022

Het enthousiasme waarbij het personeel met haar gasten omgaat is fijn, professioneel en plezierig.
Wat een ontbijt!! En goede koffie :)
Heerlijk queensize bed, zalige douche.
Unieke en fijne ervaring.

Datum van verblijf: mei 2022
Dominique Schoenaker, Gastenservice/Front Office van FINCH, boutique hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2022

Hi Ronald,

Super thanks voor je geweldige review!!

Hopelijk tot een volgende keer @ FINCH!