Beoordeeld op 1 augustus 2020

Vanaf het begin voel je je welkom in dit hotel. modern en wat retro. Zo was er een werkende pick up op de kamer en waren er smaakvolle moderne wanden en prettige ietwat klassieke stoelen in de barruimte. De naam Finch (vink) is gekozen mon=mdat men even felexibel wil zijn als de Darwinvinken.
Er is een geode stallin voor de fiets, de kamers zijn goed en je zit vlak bij het oude centrum. Het ontbijt is feestelijk , met lekkere drankjes en hapjes, net wat anders dan elders.

Beoordeeld op 23 juli 2020

Wat een verademing. Geen standaard hotel. Alles was uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Leuke kamer. Prima ontbijt (geen buffet ivm Corona). Zeer centrale ligging.

En nog wat tekst om aan de 200 te komen...

Beoordeeld op 21 juli 2020

Super gezellig boutique hotel in het centrum. Het hotel is erg leuk aangekleed en de kamers zijn keurig netjes, schoon en ook nog hip. Met platenspeler als verrassende top. Ontbijt is zeer uitgebreid en wordt geserveerd op een groot dienblad. Restaurant is ook erg gezellig ingericht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beoordeeld op 15 juli 2020

Voor de tweede keer in Deventer en voor de eerste keer in dit hotel. Erg gezellig opgezet, nette kamers met de platenspeler als verrassend element. Heerlijk bed overigens en ook het ontbijt was top. Met een eigen dienblad met alles wat je je bij een ontbijtje eigenlijk kan wensen. Zoet, hartig, sapjes, eitje, fruit: top. De bar/ontbijtzaal is als een woonkamer opgezet en dat maakt t knus, samen met de andere gasten maar op voldoende afstand ;-) Als we weer eens naar Deventer komen, dan gaan we zeker weer naar Finch!

Beoordeeld op 14 juli 2020

Ik heb zelf jaren in verschillende hotels gewerkt en ben best wel wat gewend maar ik vond het verblijf bij Hotel Finch enorm goed. Er lijkt overal goed over nagedacht te zijn en het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, van de front office tot en met de housekeeping. De stijl en algehele uitstraling van de inrichting van het hotel is erg smaakvol en rustgevend. Heel leuk zo'n platenspeler met nostalgische Lp's op de kamer. Je moet er maar op komen! Daarnaast is de ligging perfect en het (op ons verzoek vegetarische) ontbijt heerlijk. Als we weer naar Deventer gaan zullen we 100% zeker weer bij Finch overnachten.

Kamertip: Kamers op de 3e etage en aan de achterzijde bieden de meeste rust.