“Lekker eten maar check de rekening”
Beoordeling van St Maxime

St Maxime
Geclassificeerd als nr. 56 van 181 Restaurants in Deventer
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig gegeten in dit net verbouwde restaurant, 2 volwassenen drie gangen met n borrel na. Kaart is prima maar wat tegen viel was dat bij afrekenen we een bon van €167 gepresenteerd kregen. Ik wilde al betalen maar vond het wel wat fors, na checken bleek dat men 2 extra hoofd gerechten en extra drinken op de bon gezet had... Serveerster erkende de fout maar daar bleef het ook bij.

Datum van bezoek: september 2019
stmaximenl, Eigenaar van St Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dag René, wat jammer deze review te lezen. Wij herinneren ons de situatie iets anders. Een van onze collega's ontdekte tijdens het afrekenen de fout, een andere tafel stond op uw rekening erbij, en heeft er meteen voor gezorgd dat u het teveel betaalde bedrag terug heeft ontvangen. En daarmee leek het, ook voor u, opgelost. Gelukkig herinneren wij ons ook dat u verder lekker heeft gegeten en dat alles naar wens is geweest.
Dus wij hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen bij St. Maxime.

14 september 2019 beoordeeld

Per toeval beland doordat we met het pontje de stad binnen kwamen.
Wat verzorgd! Het terras en binnen. Zelfs de wcs. Super vriendelijk geholpen door de mevrouw met het korte haar! Ook echt lekker gegeten. Blij met deze ontdekking.

Datum van bezoek: september 2019

Dag Nina, bedankt voor deze mooie review. En we zullen het zeker doorgeven aan de mevrouw met het korte haar ;). Hopelijk tot de volgende keer!

12 september 2019 beoordeeld

Met een aantal vrienden in Ste. Maxime geborreld en gedineerd. Menukeuze is nog beperkt, maar de keuken maakt mooie en lekkere gerechten. Bediening is vriendelijk en klantgericht. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Datum van bezoek: september 2019
stmaximenl, Eigenaar van St Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Dag Meneer Groen, bedankt voor uw bezoek aan St. Maxime! Fijn om te horen dat u lekker en goed gegeten heeft. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten namens Team Maxime

12 september 2019 beoordeeld

Super gezellig gegeten en daarna borrelen met vrienden. Wat een fijne plek! Bediening aardig, inrichting sfeervol en lekker eten. We komen zeker snel nog eens!

Datum van bezoek: september 2019

Dag Loes, we kijken uit naar jullie volgende bezoek! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!
Groeten namens Team St. Maxime

11 september 2019 beoordeeld

Met vriendinnen geluncht. Bediening was een beetje traag en niet echt oplettend, Salade surf en turf was gewoon slecht. Laffe biefstuk die er grauw uitzag en taai was. en 2 ziege gamba's. Gevraagd om extra peper en zout..... peperstrooier was leeg. Hoe jammer is dat.Salade nicoise was wel wat beter. Voorlopig kom ik niet terug.

Datum van bezoek: juli 2019

Dag Wendy, wat vervelend om te lezen. Een lunch moet natuurlijk goed verlopen met gerechten die naar wens zijn. We hopen dat u dit ook tijdens uw bezoek aan onze collega's heeft doorgegeven, zodat ze iets voor u hebben kunnen doen. Hoe dan ook gaan wij natuurlijk met uw gehele review aan de slag. Want ook voor ons leest dit niet als de St. Maxime ervaring die wij gasten willen meegeven.

We hopen u desalniettemin nog eens te mogen ontvangen.
Vriendelijke groet Team St. Maxime

Reizigers die St Maxime bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

Schalkhaar, Deventer

In St Maxime geweest? Deel je ervaringen!