“Verzorgd, vriendelijk, lekker”
Beoordeling van St Maxime

St Maxime
Geclassificeerd als nr. 56 van 181 Restaurants in Deventer
14 september 2019 beoordeeld

Per toeval beland doordat we met het pontje de stad binnen kwamen.
Wat verzorgd! Het terras en binnen. Zelfs de wcs. Super vriendelijk geholpen door de mevrouw met het korte haar! Ook echt lekker gegeten. Blij met deze ontdekking.

Datum van bezoek: september 2019
stmaximenl, Eigenaar van St Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dag Nina, bedankt voor deze mooie review. En we zullen het zeker doorgeven aan de mevrouw met het korte haar ;). Hopelijk tot de volgende keer!

12 september 2019 beoordeeld

Met een aantal vrienden in Ste. Maxime geborreld en gedineerd. Menukeuze is nog beperkt, maar de keuken maakt mooie en lekkere gerechten. Bediening is vriendelijk en klantgericht. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Datum van bezoek: september 2019
stmaximenl, Eigenaar van St Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Dag Meneer Groen, bedankt voor uw bezoek aan St. Maxime! Fijn om te horen dat u lekker en goed gegeten heeft. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten namens Team Maxime

12 september 2019 beoordeeld

Super gezellig gegeten en daarna borrelen met vrienden. Wat een fijne plek! Bediening aardig, inrichting sfeervol en lekker eten. We komen zeker snel nog eens!

Datum van bezoek: september 2019

Dag Loes, we kijken uit naar jullie volgende bezoek! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!
Groeten namens Team St. Maxime

11 september 2019 beoordeeld

Met vriendinnen geluncht. Bediening was een beetje traag en niet echt oplettend, Salade surf en turf was gewoon slecht. Laffe biefstuk die er grauw uitzag en taai was. en 2 ziege gamba's. Gevraagd om extra peper en zout..... peperstrooier was leeg. Hoe jammer is dat.Salade nicoise was wel wat beter. Voorlopig kom ik niet terug.

Datum van bezoek: juli 2019

Dag Wendy, wat vervelend om te lezen. Een lunch moet natuurlijk goed verlopen met gerechten die naar wens zijn. We hopen dat u dit ook tijdens uw bezoek aan onze collega's heeft doorgegeven, zodat ze iets voor u hebben kunnen doen. Hoe dan ook gaan wij natuurlijk met uw gehele review aan de slag. Want ook voor ons leest dit niet als de St. Maxime ervaring die wij gasten willen meegeven.

We hopen u desalniettemin nog eens te mogen ontvangen.
Vriendelijke groet Team St. Maxime

8 september 2019 beoordeeld

Op zaterdag 7-09 voor het eerst bij St. Maxime gegeten in Deventer. Leuk geworden van binnen en sfeervol. Ik bestelde een carpaccio waar ik helaas later op de avond last van begon te krijgen. Nu een dag later buikgriep eraan over gehouden. De smaak was verder wel goed maar denk dat er toch iets niet helemaal goed is geweest.

Datum van bezoek: september 2019
stmaximenl, Eigenaar van St Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dag Amber, bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Onze carpaccio is één van de meest verkochte producten bij St. Maxime en daardoor altijd vers. Natuurlijk blijven we mensen en zou het kunnen dat er toch een keer iets niet helemaal goed gaat. Maar op dit moment hebben we verder nog geen telefoontjes of berichten van gasten gehad over een vervelende ervaring n.a.v. de carpaccio.

We houden het (extra) in de gaten.

Vriendelijke groet Team Maxime

Reizigers die St Maxime bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

Schalkhaar, Deventer

In St Maxime geweest? Deel je ervaringen!