“Jammer”

Keukens: Sushi, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg lekker alleen de service was een drama ,jammer dat de bediening zo een afbreuk doet op de keuken als je geen zin heb om te werken blijf dan thuis

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten! Bij Moskou reserveer je een tafel voor de hele avond. Je kan zelf aangeven of je de gerechten wat sneller achter elkaar wilt of er heerlijk een hele avond wilt genieten.

De sushi is super lekker en vers voor je neus bereid. Je proeft echt verschil tussen de all you can eats en echte sushi. Mocht je geen zin in vis of rood vlees hebben dan is de chicken yakitori zeker een grote aanrader!

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik eet hier vaker en het eten is altijd heerlijk! Alle gerechten zijn net iets meer afgewerkt dan bij de meeste restaurants. De bediening is vriendelijk en het restaurant is gezellig aangekleed. In Deventer mijn favoriete restaurant.

5 maart 2018 beoordeeld

Reserveren door even te bellen niet mogelijk , we zitten vol werd er gezegd!
Tot mijn verbazing kon ik via IENS wel reserveren, vreemd maar goed?

Personeel was druk met elkaar aan de praat en een (bevriend) stel wat kwam eten waar veelvuldig werd gehangen.
Ik miste daarom wat persoonlijke aandacht als gast .. Ze hadden of geen zin of geen oog voor de gasten tevens was de communicatie iets te joviaal . Tot slot de kleding, een broek met scheuren en sneakers , verwacht ik hier niet?

6 februari 2018 beoordeeld

een ongedwongen sfeer en in een toch sjieke omgeving. Het eten is een complete verrrassing qua smaak en opdiening. Wijnen erg goed.

Reizigers die Moskou bekeken, bekeken ook

In Moskou geweest? Deel je ervaringen!