TripAdvisor

di 22-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 85 van 181 Restaurants in Deventer
14 september 2019 beoordeeld

Afsluiter dagje Deventer. Hoog gezeten aan de bar. Zeer uitgebreide kaart! Gekozen voor een combinatie kleine gerechtjes om te delen, hadden al flink geluncht. Gewoon goed eten. Prima service. Wat opviel omdat het niet opviel: geen harde achtergrond muziek! Gewoon gezellig zitten en kletsen. Top.

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet eerlijk verklappen, we hebben al wat vaker bij Raffaele gegeten. Mooie keuken, goede smaken, gezellige inrichting (vooral voorin de zaak of op het terras). Zowel antipasti, i primi als i secondi zijn erg goed. Pasta alla chiatarra (een verse gemaakte pasta) is altijd erg goed, onafhankelijk van de saus. Maar vergeet als je er bent niet om een kaasplankje te nemen met bij voorkeur een glas Reciotto. Het kaasplankje als vervanger van het zoet is minder gebruikelijk in Italië maar wat heeft Geke altijd voortreffelijke kazen uit Italië!

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten binnen. Wellicht was buiten beter. Twee mensen van de bediening aan tafel gehad. Dus ok. Meer dan 2 is teveel.
Restaurant is pas open dus keuken , bediening etc moet nog even inspelen.
Rucola bij bruscheta had wat verser kunnen zijn. SlibTongfilet nr 1 had iets meer gebakken gekund. Nr 2 was ok. Amaretto koffie was perfect. De mevrouw die ons bediende ook erg aardig en correct.
Dus lerend en op de goede weg.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond hebben wij met ons vieren gehad! Fijne plek op het terras, smaakvolle gerechten van eerlijke kwaliteit en een gastvrije bediening. Wij aten o.a. een leuke en lekkere risottobol, een als cadeautje verpakte regenboogforel, zalige carpaccio en fijne wijn. Bediening gezellig, vlot en hulpvaardig. Wij hadden helemaal een vakantiegevoel toen wij naar huis reden. Kortom een foodbar om nog eens naar terug te gaan!

7 juli 2019 beoordeeld

Je proeft echt dat het eten vers gemaakt is! Goed op smaak gebracht. Leuk en lekker restaurant. De bediening komt helaas wel weinig langs voor drankjes en je kan ze niet heel makkelijk wenken.

Reizigers die Raffaele's Foodbar bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

In Raffaele's Foodbar geweest? Deel je ervaringen!