“Service was goed!”

Voeg deze dan toe!
La Cantina
Geclassificeerd als nr. 81 van 142 Restaurants in Deventer
28 augustus 2017 beoordeeld

Dit keer lekker buiten gegeten. Bij de drank bestelling kregen we te horen dat ze pepsi schenken. Na een beetje mopperen, was het mogelijk om uit de grote fles coca-cola te krijgen! Lekker!!! En wat een service de pizza's werden aan tafel gesneden door de gastvrouw.

Schrijf een beoordeling

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

na een drukke werkdag gingen we bij la Cantina een pizza eten. heerlijk voorafje genomen. bruchetta. echt vers en smakelijk. Daarna een pizza. ook helemaal in orde. verse ingrediënten en een lekker knapperige bodem. We hebben weer genoten. één klein minpuntje: er kan niet gepind worden. Dus hou daar rekening mee want er is geen pinautomaat meer om de hoek.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste pizza's van Deventer. Echte Italiaan, eenvoudig maar goed restaurant waar je ook prima, ongedwongen met je gezin kunt eten. Alle pizza's 6 euro, pasta's 8! En dan krijg je ook nog gratis brood en kraanwater. Top tent!

5 mei 2017 beoordeeld

Na eerdere bezoeken met kleinkinderen was dit een teleurstelling en wel hierom.
Als hoofdgerecht 3 pizza’s en een salade tonijn besteld.
De salade kwam mooi op tijd maar was smakeloos en de gebruikte uien waren niet vers.
Na ¾ uur wachten gevraagd waar toch de pizza’s bleven. Antwoord er is iets misgegaan maar ze komen binnen enkele minuten. Dat klopte en de kok verontschuldigde zich en meldde dat een kop koffie van het huis was.
Echter 2 van pizza’s waren nat in het centrum terwijl op de derde pizza de extra salami miste (niet echt erg). De slechtste pizza had een bodem als een natte krant en is voor ¾ onaangeroerd gebleven. Bij het afrekenen onze onvrede uitgelegd. Reactie kassière; waarom heb u dat niet gemeld dan hadden we een nieuwe pizza kunnen maken. Uitgelegd dat we het wel degelijk hadden gemeld maar niet meer de tijd hadden om op een nieuwe pizza te wachten. Reactie; maar u hebt toch de koffie van het huis gehad en van een collega “er kan altijd wel eens iets mis gaan”.
Maar even geen La Cantina meer.

Reizigers die La Cantina bekeken, bekeken ook

Schalkhaar, Deventer

In La Cantina geweest? Deel je ervaringen!