“wachten op koffie”
Beoordeling van Coffee Together

Coffee Together
Geclassificeerd als nr. 8 van 9 Koffie en thee in Deventer
23 juli 2017 beoordeeld

Het leek een erg leuke plek om koffie met appeltaart te gebruiken. Het duurde echter te lang voordat we dat kregen en hebben dit dus gemist.

Schrijf een beoordeling

21 maart 2017 beoordeeld

Voor het eten van een broodje wel geschikt.
Echter moet men geen hoge eisen stellen. De gehele aankleding is rommelig, tegen wat onverzorgd/smerig aan. Voor de aankleding was blijkbaar geen geld beschikbaar! Een blik verf was voldoende!

Een tosti werd tamelijk hard (flink doorbakken!) aangeboden.
Bij een opmerking hierover kreeg het tosti-apparaat de schuld. Jammer, de mensen zouden vakkundiger kunnen zijn bij een beetje meer aandacht voor je vak. Ons bezoek was de eerste en de laatste keer! Er is wel beter in Deventer.

De herentoilet is boven (via een small draaitrap). Hoe gaat een invalide gast hier naar de toilet?

7 maart 2017 beoordeeld

Uitgebreid assortiment aan lekkere koffie, thee en chocolademelk. De lunchbroodjes zijn goed en fijne verse gebak & cake. Binnen is het ruim, wel wat donker.

7 november 2016 beoordeeld

Leuk en gezellig plekje met vriendelijke bediening. Ik at een "broodje met ballen" met thee, mijn vrouw nam een toast met geitenkaas en vijgen met een smoothie. Lekker!

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er hangt een leuke sfeer en de bediening is prima. De thee wordt geserveerd in een speciaal systeem waar je de losse thee ingooit. Zodra de juiste sterkte bereikt is zet je het apparaat op je glas en stroomt het er aan de onderkant uit. Op zich heel leuk, maar je krijgt voor 2 glazen thee en het tweede glas is door de losse thee zo sterk dat hij bijna niet meer te drinken is. De soep van de maand was een pompoensoep maar deze was zo sterk gekruid dat je bijna geen pompoen proefde. Jammer dat het dan niet als kruidige pompoensoep wordt aangeduid.

Reizigers die Coffee Together bekeken, bekeken ook

Schalkhaar, Deventer

In Coffee Together geweest? Deel je ervaringen!