“Heel Smakelijk lunchen in Delicatessenwinkel”
Beoordeling van Thuys in eten en wonen

Thuys in eten en wonen
Geclassificeerd als nr. 66 van 142 Restaurants in Deventer
29 januari 2017 beoordeeld

Wij hebben hier voor het eerst geluncht en wat je proeft is heerlijk. Vers handgemaakt brood en royaal belegt met vlees of kaas of wat je ook wilt van de kaart.Er zijn twee tafels waar je aan kunt zitten en in deze zaak verkopen ze ook italiaans/spaanse producten zoals pasta's, olijven, wijn, azijn,kookboeken, potten en pannen etc. en wat woonaccessoires. Ook vekopen ze hier de Leonidas bonbons. Een aanwinst voor Deventer en wij gaan hier zeker vaker lunchen

Schrijf een beoordeling
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter de prachtige pui ligt een winkel verscholen waar menig liefhebber van mediterraan eten zijn hart kan ophalen.
Worsten kaas vleeswaren en heerlijk brood. Verder olijfolie en Italiaanse voedingsmiddelen en Leonidas bonbons.

30 april 2016 beoordeeld

Zelf gebakken broodjes rijkelijk met heerlijke salami soorten en/of kaas soorten uit Italie belegd. En dat bij een echte espresso of capucinno.

Reizigers die Thuys in eten en wonen bekeken, bekeken ook

Schalkhaar, Deventer

In Thuys in eten en wonen geweest? Deel je ervaringen!