“Verrassings bezoek”

Keukens: Diner
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede maaltijd, heerlijk terras, ondanks drukte toch voldoende aandacht van het personeel.
Komen zeker nog een keer weer terug

28 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie, heel vriendelijk en behulpzaam personeel ( was met mensen van 94 en 90 jaar oud ) en van prima lunch genoten. Prima prijs kwaliteit verhouding

14 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was boven verwachtingen. Heerlijke verse sushi en de vitello tonato was voor ons echt een top puntje! Dit waren alleen de voorgerechten. De hoofdgerechten waren ook verrassend en erg lekker! Zeker een aanrader! Ook was het personeel erg vriendelijk en alles werd snel geserveerd ondanks dat het terras bomvol zat!

25 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in het hotel van het huis van bewaring bezochten we dit restaurant. Helaas konden we niet eten (geen plaats meer) maar konden we nog een heerlijk biertje drinken op het terras. Dus nu even weinig te melden anders dan dat het terras gezellig was.

Datum van bezoek: juni 2022
11 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Nielz Burger gegeten. Zowel patat als burger waren uitmuntend. Echt van genoten, dank. De patat was knapperig en lekker gekruid. De burger was rijk, smaakvol en fris.

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Nielz bekeken, bekeken ook

In Nielz geweest? Deel je ervaringen!