“Lekker eten”

Grieks Specialiteiten Restaurant Kreta
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Almelo
Keukens: Grieks
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op zaterdag 8 juni voor de eerste keer wezen eten en het is zeer goed bevallen. Het eten was lekker, bediening zeer vriendelijk. Er staan zowel Griekse gerechten als niet Griekse gerechten op de kaart er is voor ieder wat wils. Foto is van het voorgerecht. Als hoofdgerecht had ik de sitaki schotel.

Datum van bezoek: juni 2019

2 juni 2019 beoordeeld

Gisteren een drie-gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten. Mooi weer, buiten op het terras, prima allemaal.

Datum van bezoek: juni 2019
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een soort fusion grieks restaurant. Waarbij het eten redelijk maar niet super was. We hebben een hele hoop niet griekse gerechten op de kaart zien staan zoals frans, italiaans en japans. De meeste elementen waren prima bereid echter de combinaties waren zeer zeker niet onze smaak. Op de bijgevoegde foto ziet men (zoetige) biefstuk puntjes, gefrituurde garnalen met pittige wishkeysaus, truffelmayonaise en aarbeien. Vooral de aarbeien en truffelmayo hierbij waren een zeer bijzondere combinatie en bijvoorbeeld bij een ander gerecht gyros met pepersaus? ...... Op aanraden het hapjes menu gegeten. Helaas hadden wij naderhand nog trek en zijn wij nog maar ergens anders een toetje gaan eten. Achteraf dus teleurgesteld zeker na 90 euro te hebben betaald aan eten en wat biertjes en dan nog trek te hebben. En dat terwijl ik altijd had gedacht dat er weinig verkeerd kon gaan bij grieks eten...

Datum van bezoek: mei 2019
11 mei 2019 beoordeeld

Blijven oppassen indien men coeliakie heeft!
Het viel me tegen dat ik bij het toetje toch weer gluten geserveerd kreeg, ondanks dat ik tijdens mijn reservering en tijdens mijn verblijf meerdere malen herhaaldelijk heb aangegeven dat ik allergisch ben.
Het personeel doet alsof ze weten hoe belangrijk het voor mij is, maar .... ik kreeg toch nog gluten voorgeschoteld tijdens het toetje....

Datum van bezoek: mei 2019
StefanKreta, Eigenaar van Grieks Specialiteiten Restaurant Kreta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Beste Ikencor,

Allereerst bedankt voor uw feedback.

Onze excuses dat u toch nog gluten kreeg geserveerd bij uw dessert. Dat is niet de bedoeling.
Wij proberen een ieder van ons personeel zo goed mogelijk op te leiden en bij te scholen. Helaas heeft dit bij u niet goed uitgepakt. We gaan ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen dat u voor de rest lekker heeft gegeten, en hopen u snel weer te zien!

Team Kreta Almelo

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht: geroosterde mosselen met stokbrood met kruidenboter

Hoofdgerecht: Vegetarische moussaka met o.a. aubergine, aardapelen en kaas.

Het voorgerecht was super lekker.

Echter de moussaka viel tegen.
Aubergine kon je zoeken, teveel aardappelen in verwerkt. Jammer !! Erbij werd geserveerd een Griekse salade, viel ook tegen. Olijven 4 stuks, niet veel tomaten !
De moussaka van m'n zus was het bovendek verbrand, zoiets presenteer je de gasten niet.
De ruimte waar we zaten was ietwat donker, al snel merkte zij dat het verbrand was. Dit hebben we gemeld bij de ober. Deze zou het doorgeven aan de keuken. Hij kwam niet meer terug. De tafel werd afgeruimd, we hebben het nogmaals gezegd en deze kwam wel terug met een verontschuldiging.
Hij heeft ons beide een kop cappuccino aangeboden.
Dat was plezierig !
De volgende keer zou ik daar eens echte Griekse salade willen eten, hoop dat deze zo lekker smaakt als ik diverse malen gehad heb in Griekenland.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Grieks Specialiteiten Restaurant Kreta bekeken, bekeken ook

Almelo, Overijssel

In Grieks Specialiteiten Restaurant Kreta geweest? Deel je ervaringen!