eDreams
FindHotel
StayForLong
ZenHotels.com
4 weken geleden beoordeeld

Top hotel maar prijsklasse is het niet waard zo veel geld en we hadden er niet veel voor Barren onbemand kermis lang wachten 1 persoon 3 attracties? Duurde en duurde te lang eten lopend buffet weinig keus veel hetzelfde. Was super maar niet voor het geld bedrag wat er betaald word voor 1 nacht met 3 personen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Angelique PP, Marketing van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste mevrouw Van Est,

Dank u wel voor uw verblijf en voor het delen van uw vakantie ervaring in Preston Palace.

Wat is het jammer dat u teleurgesteld bent over de prijsklasse, terwijl uw verblijf verder super was!

Op onze site vermelden wij op onze 'corona update pagina' wat u mag en kan verwachten van uw verblijf in Preston Palace. Zo zijn inderdaad vanwege de 1,5 meter afstand de barretjes in de barstraat gesloten, maar bieden wij meer ruimte op onze terrassen, is er aangepast entertainment en is er naast hotelrestaurant Ribbleton ook restaurant Peppermill dagelijks geopend voor het ontbijt, lunch en diner. De 'tussendoor snacks' haalt u bij de Snackcounter of laat op de avond bij Peppermill. Koffie en gebak zijn verkrijgbaar in Black rock. Drankjes/ hapjes mogen ook worden meegenomen naar de hotelkamer en er is een handige Gastenapp. Zo maar even een greep uit het complete aanbod dat op deze speciale pagina wordt vermeld.

Het is raadzaam eerst deze pagina door te nemen en vervolgens uw gewenste datum, verblijfsduur en accommodatie. Dan is uiteraard aan u de vrije keus om wel of niet te boeken. U mag overigens binnen 8 dagen na boeking gratis annuleren of wijzigen en de vraag naar een all-inclusive vakantie in eigen land blijft enorm groot. Een gegeven waar wij zeer dankbaar voor zijn!

Wij kunnen alleen maar hopen dat u in de toekomst ook weer voor Preston Palace gaat kiezen, want wij verwelkomen u heel graag opnieuw in ons All-in Family Resort.

Tot ziens!

4 weken geleden beoordeeld

Voor het eerst geweest in al die jaren dat ik hier woon. Het is echt een gezellige plek voor familie en vrienden. Personeel is ook heel aardig alles wordt goed aangegeven. Sfeer is leuk en er is genoeg te doen.

Beste Joan1982,

Waarom zou u verder reizen wanneer er een geweldig all-inclusive resort op loopafstand is? Wij vinden het geweldig dat u als Almelose eindelijk - na al die jaren - heeft genoten in Preston Palace!

Dank u wel voor uw verblijf en voor uw fantastische review. Uw complimenten brengen wij met veel plezier over aan onze collega's. Wij hopen dat u nu geen jaren meer gaat wachten, maar binnenkort wederom bij ons komt genieten. U bent van harte welkom!

4 weken geleden beoordeeld

Wij waren met onze dochters (11 en 14) een nacht in Preston Palace. We kwamen tijd tekort. De dames hebben behalve het zwembad overal gebruik van gemaakt :-) Het was schoon, het eten was goed en meer dan genoeg te doen.

Beste familie Monvin75,

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling en natuurlijk voor uw gezellige verblijf!

Het is super dat u zich samen prima heeft vermaakt en zelfs tijd tekort kwam. Een goede reden voor een herhaalbezoek; u bent meer dan welkom.

Een hartelijke groet aan de hele familie en heel graag tot ziens in Preston Palace!

4 weken geleden beoordeeld

Fijn mooi hotel, prima service alles goed geregeld, schone kamers. Avondje uit gevoel wel minder door de onbemande barretjes, staan veelal leeg en kwam eigenlijk wel voor gezellige kroeg avond. Centrale bar prima, veel keuze. Afhaalpunten en bedieningsrestaurant echt super goed, lekker en vers eten. Zelfbedieningsrestaurant erg slecht, veel keuze maar biefstukken bijna rauw, zalm gortdroog en desserts allemaal veel te zoet. Jammer, ontbijt in service restaurant top. Het tekort aan personeel was wel echt te merken, service duurde lang, tafels vies, maar personeel deed erg zijn best. Wij hadden een topweekend. Komen zeker terug als de barretjes ook weer bemand zijn in de toekomst.
1 kritisch noot, op zondag was t echt veel te druk in het zwembad, de barretjes mochten niet te vol daarom geen barman, maar waarom t zwembad dan wel?

Beste Tuut73,

Dank u wel voor uw verblijf en voor uw uitgebreide beoordeling. Wat fijn dat u heeft genoten van een top weekend!

Wij waarderen het zeer dat u met ons meedenkt, uw visie met ons deelt en wij nemen uw tips en tops dan ook met veel plezier mee in onze werkbespreking. Heel graag tot ziens in Preston Palace!

4 weken geleden beoordeeld

Je kon geen onbeperkt eten pakken of of hapjes halen middags .zoals kroketjes of bitterballen of frikandellen ze hadden bij het avond eten geen satésaus en geen pasta saus en de zwembad zat steeds vol jammer vond het wel dan vind ik het dat de prijs omlaag moet is veel te Duur om daar heen te gaan

Beste hovenierdemitril2021,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring en voor uw verblijf in Preston Palace.

Wat is het jammer dat u een aantal zaken heeft gemist. Heeft u zich ter plaatse gemeld zodat wij u een antwoord mochten geven op uw vragen? Zo is er namelijk vanwege de corona maatregelen wel een reservering nodig voor de restaurants (ontbijt, lunch, diner), maar u mag nog steeds onbeperkt smullen. Dat geldt ook voor de tussendoortjes bij de Snackcounter, het soep & saladebuffet op Preston Palace Central en de luxe koeken, gebak in Black rock (dit hoeft u vooraf niet te reserveren).

Twijfelt u niet bij uw volgende verblijf; wanneer u vragen heeft, stelt u deze gerust aan ons en wij helpen u verder. Zo kunt u volop genieten van uw welverdiende vakantie. Heel graag tot ziens!