eDreams
StayForLong
FindHotel
ZenHotels.com
Beoordeeld op 26 augustus 2021

Voor het eerst geweest in al die jaren dat ik hier woon. Het is echt een gezellige plek voor familie en vrienden. Personeel is ook heel aardig alles wordt goed aangegeven. Sfeer is leuk en er is genoeg te doen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Angelique PP, Marketing van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Beste Joan1982,

Waarom zou u verder reizen wanneer er een geweldig all-inclusive resort op loopafstand is? Wij vinden het geweldig dat u als Almelose eindelijk - na al die jaren - heeft genoten in Preston Palace!

Dank u wel voor uw verblijf en voor uw fantastische review. Uw complimenten brengen wij met veel plezier over aan onze collega's. Wij hopen dat u nu geen jaren meer gaat wachten, maar binnenkort wederom bij ons komt genieten. U bent van harte welkom!

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Wij waren met onze dochters (11 en 14) een nacht in Preston Palace. We kwamen tijd tekort. De dames hebben behalve het zwembad overal gebruik van gemaakt :-) Het was schoon, het eten was goed en meer dan genoeg te doen.

Beste familie Monvin75,

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling en natuurlijk voor uw gezellige verblijf!

Het is super dat u zich samen prima heeft vermaakt en zelfs tijd tekort kwam. Een goede reden voor een herhaalbezoek; u bent meer dan welkom.

Een hartelijke groet aan de hele familie en heel graag tot ziens in Preston Palace!

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Fijn mooi hotel, prima service alles goed geregeld, schone kamers. Avondje uit gevoel wel minder door de onbemande barretjes, staan veelal leeg en kwam eigenlijk wel voor gezellige kroeg avond. Centrale bar prima, veel keuze. Afhaalpunten en bedieningsrestaurant echt super goed, lekker en vers eten. Zelfbedieningsrestaurant erg slecht, veel keuze maar biefstukken bijna rauw, zalm gortdroog en desserts allemaal veel te zoet. Jammer, ontbijt in service restaurant top. Het tekort aan personeel was wel echt te merken, service duurde lang, tafels vies, maar personeel deed erg zijn best. Wij hadden een topweekend. Komen zeker terug als de barretjes ook weer bemand zijn in de toekomst.
1 kritisch noot, op zondag was t echt veel te druk in het zwembad, de barretjes mochten niet te vol daarom geen barman, maar waarom t zwembad dan wel?

Beste Tuut73,

Dank u wel voor uw verblijf en voor uw uitgebreide beoordeling. Wat fijn dat u heeft genoten van een top weekend!

Wij waarderen het zeer dat u met ons meedenkt, uw visie met ons deelt en wij nemen uw tips en tops dan ook met veel plezier mee in onze werkbespreking. Heel graag tot ziens in Preston Palace!

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Je kon geen onbeperkt eten pakken of of hapjes halen middags .zoals kroketjes of bitterballen of frikandellen ze hadden bij het avond eten geen satésaus en geen pasta saus en de zwembad zat steeds vol jammer vond het wel dan vind ik het dat de prijs omlaag moet is veel te Duur om daar heen te gaan

Beste hovenierdemitril2021,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring en voor uw verblijf in Preston Palace.

Wat is het jammer dat u een aantal zaken heeft gemist. Heeft u zich ter plaatse gemeld zodat wij u een antwoord mochten geven op uw vragen? Zo is er namelijk vanwege de corona maatregelen wel een reservering nodig voor de restaurants (ontbijt, lunch, diner), maar u mag nog steeds onbeperkt smullen. Dat geldt ook voor de tussendoortjes bij de Snackcounter, het soep & saladebuffet op Preston Palace Central en de luxe koeken, gebak in Black rock (dit hoeft u vooraf niet te reserveren).

Twijfelt u niet bij uw volgende verblijf; wanneer u vragen heeft, stelt u deze gerust aan ons en wij helpen u verder. Zo kunt u volop genieten van uw welverdiende vakantie. Heel graag tot ziens!

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Verblijf is veelste kort voor het geld,
enorm personeels te kort is te zien,
Veel dingen buiten gebruik of afgesloten,
Niet meer zoals het was helaas, je ziet dat er weinig word geinvesteerd en veel oude rommel

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring. Graag willen wij deze persoonlijk met u doornemen.

Mogen wij alstublieft uw toelichting en uw boekingsnummer via marketing@prestonpalace.nl ontvangen? Na ontvangst gaan wij het doornemen met de betreffende afdelingen en hoort u daarna zo spoedig mogelijk van ons.

Alvast hartelijk voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,