Beoordeeld op 26 augustus 2021

Verblijf is veelste kort voor het geld,
enorm personeels te kort is te zien,
Veel dingen buiten gebruik of afgesloten,
Niet meer zoals het was helaas, je ziet dat er weinig word geinvesteerd en veel oude rommel

Datum van verblijf: augustus 2021
Angelique PP, Marketing van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring. Graag willen wij deze persoonlijk met u doornemen.

Mogen wij alstublieft uw toelichting en uw boekingsnummer via marketing@prestonpalace.nl ontvangen? Na ontvangst gaan wij het doornemen met de betreffende afdelingen en hoort u daarna zo spoedig mogelijk van ons.

Alvast hartelijk voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Samen met partner van maandag tot vrijdag met goede moed geboekt bij Preston Palace. Tevens bij nader inzien hadden we het beter niet moeten doen en hadden we het geld beter anders kunnen besteden. Voor dit geld hadden we all inclusive in Turkije kunnen zitten.

Bij aankomst werd direct al duidelijk dat de handdoekenservice niet van kracht is, de toiletrollen zelf maar opgezocht dienden te worden, je handdoeken in de waskar dient te gooien, nieuwe/schone handdoeken zelf dient te pakken en je zelf maar de boel schoon dient te houden en je kopjes zelf weg moet zetten (je krijgt er geen schone voor terug). Zelf werk ik in de ouderenzorg en het gevoel van het opruimen van wasgoed in de waskar had dezelfde betekenis.
Voor een hotel, en vooral een suite verwacht je dat op zijn minst de wc rollen worden aangevuld en de wc dagelijks wordt gereinigd. Deze vakantie had meer het gevoel van een glamping dan een hotel.
Het matras gaf je een gevoel alsof je hoogzwanger bent en niet van bed af kan komen. Het is zo uitgeleefd en doorgezakt waardoor je niet eens fatsoenlijk op de zij kan draaien als je slaapt. Het enige waar het aan bijgedragen heeft zijn sessies bij de fysiotherapeut.
Wekservice was niet aanwezig, maar was ook zeker niet nodig dankzij de gehorige kamers. In de ochtend (en avond) schreeuwende kinderen, huilende baby's en het nieuws van de buren mogen horen. Wanneer je een suite hebt geboekt verwacht je toch wel wat meer rust en zeker geen gehorige kamers.

Wanneer we terugkijken op het eten kom je terug met of diabetes, nierproblemen of ben je dichtgeslibd. Fatsoenlijke groenten of aardappels kennen ze niet, bijna alles is gefrituurd en bestrooid met zout of suiker. Wanneer je een gerecht besteld bij Peppermill die op de website wordt aangegeven, komen ze met totaal iets anders terug (besteld een varken schnitzel met championsaus en krijgt varken met saté). Je wordt in het restaurant Peppermill, als je met 2 personen bent, in het hoekje geplaatst waarbij totaal geen aandacht is voor jou als bezoeker. Niemand komt bij je om te vragen of alles naar wens is en of je nog wat te drinken wilt. wij hebben daar meerdere keren gegeten, waardoor we zeker kunnen zeggen dat het geen foutje is, maar structureel voorkomt.
Nu ben je op vakantie en heb ik begrip voor de drukte en de onderbezetting, maar 1 uur wachten op een toetje na het hoofdgerecht is niet realistisch. Geen communicatie door bediening of wat dan ook. Daarbij zijn niet alle medewerkers even vriendelijk, geen goedemorgen of middag of een lach. Bij het navragen wat de soep van de dag is, wordt de indruk gewekt dat het voor sommige bediende(n) teveel gevraagd is om te gaan kijken wat de soep daadwerkelijk is.
Bij het restaurant Ribbleton werd al het eten warm gehouden middels warmtelampen, voor hun natuurlijk ideaal voor de bezoeker wat minder. Tevens vergeten ze het aspect van de tangen die onder deze lampen liggen ook de warmte opnemen, waarna je direct afleert om voor de 2e keer wat te pakken. Een advies zou dan ook gegeven mogen worden om ovenhandschoenen te dragen of iemand mee te nemen met vuurvaste handen.
Het eten had ook een verrassend effect, wanneer je de poffertjes 5 minuten op je bord had liggen na het opscheppen, had je alleen nog een katapult nodig om ze weg te schieten. Sommige voedingsmiddelen werden na opscheppen extra krokant, waarna een bezoek aan de tandarts niet onnodig is geweest.
Verbijsterend was dan ook dat uit het buffet soms happen zijn gegeten en dan ook gewoon nog worden geserveerd.
Als kers op de taart hebben wij beiden last van de ingewanden gehad en waren misselijkheidstabletten geen overbodige luxe.

In beide restaurants werden corona regels totaal niet gehandhaafd, de tangen werden niet schoongemaakt, looprichtingen bestonden niet en afstand was er al helemaal niet tijdens.
Tevens voor ons ook een dikke tegenvaller dat er ook maar 2 restaurants waren, volgens de website waren er meer. Hierom concluderend dat de website ook misleidend en niet kloppend is, bij aankomst zijn alleen de bovengenoemde toko's open en een snack counter.

Wanneer wij kijken naar de entertainment, hebben wij ons zeker wel vermaakt op de bowlingbaan, midgetgolfbaan, shows en de spelletjes uitgifte.
Alleen hadden wij tijdens deze activiteiten en ons voortbewegen door het hotel het gevoel van een "Preston prison". Aan bewaking in het hotel zeker geen gebrek, elke 5 minuten liep er ergens wel een beveiliger rond en vond je een camera op elke hoek. Ook een goedendag of hallo bleek buiten hun functie te zijn en kon er dus niet vanaf.
Tevens is mijn partner zowat onder de voet gelopen nadat de beveiliging een oproep kreeg, een sorry of excuus valt ook niet onder hun functie. Persoonlijk heb ik het gevoel gehad dat ik meer een crimineel was dan een bezoeker.
Een mogelijkheid kan zijn dat bepaalde type gasten stomdronken waren en hierdoor andere gasten tot last waren, maar hier werd door de beveiliging ook niet adequaat op gehandeld.

Ook een poging gewaagd op de kermis, maar ook voor ons een teleurstelling. Vele attracties waren niet open of werden niet bediend.
Nog voordat de kermis sluit waren de medewerkers al bezig om de boel in te pakken. Hierdoor werd je indirect verteld om weg te gaan.
Het zwembad was fijn om even in te zitten, want zwemmen was niet mogelijk met de drukte. Waar je ook keek was geen ruimte om vrij te zwemmen, een baantje te trekken of even rustig te ontspannen. Tevens wanneer je voortbeweegt krijg je een hoop rotzooi tussen je tenen (vb: haarelastiekjes, plastic, zand). Het bubbelbad was hierin ook erg koud, je zou verwachten dat deze warm van temperatuur zijn. Dit had tevens dezelfde temperatuur als het zwembad. Daarentegen was het ook onprettig om bij stellen te zitten die indirect meer privacy nodig hadden.. Wel even kunnen genieten van de sauna die hier was, maar ook hier wordt het hok volgestopt. De regels staan op de deur aangegeven, maar de meeste gasten hebben hier letterlijk ... aan. Ook de medewerkers zeiden hier weinig van tegen de gasten, ondanks dat ze dit wel hebben waargenomen.

Een ander bijzonder aspect is als je verlening boekt, je stipt om 11:00 je kamer uit moet zijn ondanks je tot 14:00 of later hebt ingekocht.
Ook afstand houden, corona maatregelen handhaven of wat dan ook is daar niet noodzakelijk blijkbaar. Advies voor mensen met een zwakke gezondheid, ga daar dus niet naar toe!
Eén ding heb ik en mijn partner geleerd, is om eerst de reviews te lezen in plaats te geloven hoe iets is. De reclame en website geven mooier aan dan het is, wij zijn dan ook met gierende banden terug naar huis gereden (2,5 uur).
Mogelijk hadden wij na aanleiding van de website de verwachtingen te hoog gelegd..

Kamertip: Alleen de suites hebben een dakterras, maar dat veranderd de slechte kwaliteit van het hotel niet.

Beste mevrouw andrea24459,

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het uitgebreid delen van uw persoonlijke beleving.

Wij vinden het mooi dat u met 'goede moed' naar ons mooie resort bent afgereisd, maar erg spijtig dat u vervolgens met 'gierende banden' huiswaarts bent gegaan. Dat is niet de gezellige, onbezorgde all-inclusive beleving waar Preston Palace om bekend staat.

Om te controleren of uw uitspraken daadwerkelijk op waarheid berusten, ontvangen wij heel graag uw boekingsgegevens met uw toelichting via marketing@prestonpalace.nl. Zou u daarbij ook alstublieft willen vermelden of u een melding heeft gemaakt van uw grote ongenoegen? Wij danken u alvast hartelijk voor uw moeite.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Nette en schone kamer. Goed verzorgde ontbijt , lunch en diner met voldoende keuze. Vriendelijk personeel, mooie accommodatie en inrichting van de diverse ruimtes.Leuke activiteiten Voldoende parkeergelegenheid

Beste meneer/mevrouw ggeenen2021,

Dank u wel voor uw verblijf en wat zijn wij trots dat u Preston Palace heeft ervaren als een goed hotel met leuke activiteiten.

Uw complimenten brengen wij met veel plezier over aan onze collega's en wij hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen in ons All-in Family Resort.

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Leuk concept voor een dag of twee. Helaas was kamer niet goed schoon gemaakt ( niet gezogen) en de bediening in restaurant de Pepper Mill erg traag ze zagen ons gewoon over het hoofd en niet alleen ons ( personeel wel vriendelijk). Jammer dat het zwembad ook weer door daggasten te bezoeken was waardoor een beetje te druk zeker ten tijden van de corona crisis. Wel leuk concept maar niet goedkoop. Personeel is vriendelijk.

Beste meneer/mevrouw Ydemes,

Dank u wel voor uw verblijf en voor het delen van uw persoonlijke ervaring. Wat fijn dat u Preston Palace leuk vindt voor een paar dagen lekker weg!

Onze oprechte excuses dat uw hotelkamer niet naar uw verwachting was; heeft u ter plaatse een melding gemaakt zodat wij direct een oplossing mochten bieden? Anders ontvangen wij heel graag alsnog uw toelichting en uw boekingsnummer via marketing@prestonpalace.nl. Alvast heel hartelijk dank voor uw moeite en voor uw feedback.

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Prima vertoeven, alleen door COVID-beperkingen bleven bars en enkele restaurants dicht.
Wachtrijen bij centrale bar was af en toe ergernis en een uur eerder sluiten ook. Entertainment was er ook niet.
Begrijpelijk dat vanwege COVID de beperkingen zijn ingesteld, maar ONBEGRIJPELIJK dat er geen aanpassingen zijn gedaan aan de hoge prijs. Heel erg jammer.

Beste Roam32073137827,

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw Preston Palace beleving.

Wat fijn dat u ondanks de verplichte veiligheidsmaatregelen enorm heeft genoten van uw all-inclusive verblijf. De vraag naar een all-inclusive vakantie in eigen land is zeer groot; zoals u wellicht weet zijn vraag en aanbod mede bepalend voor de all-inclusive tarieven.

Uiteraard is aan u de beslissing om wel of niet te boeken wanneer u de informatie omtrent een verblijf en de actuele prijzen tegen elkaar afweegt. Wij zijn erg blij dat u wel voor Preston Palace heeft gekozen en prima heeft vertoeft in ons mooie resort. Wij hopen u dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen als onze gewaardeerde gast.

Graag tot ziens!