4 weken geleden beoordeeld

een hele dikke 8 voor alle zaken en een schitterende ontvangst hal/receptie. een hele mooie verbetering die de rest moet gaan volgen. als dadelijk het bar gedeelte ook is vernieuwd dan is het op en top genieten.

Datum van verblijf: september 2019
LisannePP, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste heer/mevrouw Kuijpers,

Hartelijk dank voor uw mooie '8', daar zijn wij erg blij mee!
Leuk dat het u is opgevallen dat onze collega's zijn begonnen aan de verbouwing van het Centraal terras.

Graag laten wij u dat binnenkort het resultaat zien! :-)

4 weken geleden beoordeeld

We hebben ons prima vermaakt. Vervelen hoef men zich geen moment. Het eten is overweldigend! Veel en goed! Minpunt zijn “vreemden” die op zaterdagavond de boel op stelten zetten en de enorme hoeveelheid aanwezige beveiliging om de boel in goede banen te leiden.

Beste heer/mevrouw D,

Wat fijn dat u ons laat weten hoe u uw verblijf heeft ervaren en dat u zich geen moment heeft verveelt!

Vervelend dat u last heeft gehad van onze algemene gasten. Naast onze hotelovernachtingen is het ook mogelijk om alleen een avondje uit te gaan in Preston Palace. Vooral wanneer er een populaire artiest is geboekt kan het hierdoor wat drukker zijn in het Uitgaanscentrum. Omdat wij dit graag voor iedereen even prettig willen hebben, hebben wij gastheren rondlopen.

Hartelijk dank voor uw bezoek en graag tot ziens!

4 weken geleden beoordeeld

We hadden een royal kamer. Jammer dat er bij het bureau geen verlichting is. Jammer dat we een kamer hadden helemaal achterin de gang. Kamer 1328. Wij zijn wat slecht ter been, dus dat was lastig. Is het mogelijk om bij ons volgend bezoek vooraf aan te geven een kamer te reserveren dicht bij de lift?

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u ons laat weten hoe u uw verblijf heeft ervaren.

Het is zeker mogelijk om van te voren een bepaalde kamer of een kamervoorkeur door te geven.
Dit kunt u het beste telefonisch regelen via onze afdeling Reserveringen. Zij helpen u hier graag mee verder!

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en bezoek en graag tot een volgend verblijf!

4 weken geleden beoordeeld

het was een geweldige ervaring ,het was voor ons de eerste keer ,alleen vond ik het jammer dat van de ouders en 2 gezinnen er een gezin een kamer op de verdieping 4 was en de rest beneden,terwijl ik had gevraagd graag op een verdieping, en al heel lang van te voren had geboekt,en ook dat er beneden nog meerdere kamers vrij waren dat was jammer

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u uw verblijf heeft ervaren als een feestje!

Vervelend dat het betreft de kamers niet helemaal is gelukt, hier is dan helaas iets in fout gegaan.
Heeft u dit ter plekke bij de hotelreceptie aangegeven? Zij kijken ter plaatse graag met u naar een oplossing!

Wij danken u voor uw beoordeling en bezoek en zien u graag opnieuw!

Beoordeeld op 10 september 2019

we kwamen aan alles was goed geregeld de kamer was matig maar we hadde de goedkoopste kamer maar een dweiltje in de badkamer mag ook wel er zaten vlekken en haren bij doche putje
het eten was wel goed alleen het drinken de ijsthee was heel troebel en zat geen prik op en was niet lekker omdat de fris glazen in het zelfde afwas bak word gedaan als de bier en andere drank ik bestelde een passoa bij de koffiecorner en daar zaten gewoon vliegjes in heb daar ook geen drinken meer besteld de eerste keer toen ik er was was het veel beter nu is het wel flink achter uit gegaan helaas

Datum van verblijf: augustus 2019
LisannePP, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend dat u uw verblijf op deze manier heeft ervaren.
Dat is niet de Preston Palace beleving waarmee u naar huis moet gaan.

Heeft u uw opmerking wat betreft uw kamer ter plaatse bij onze receptie kenbaar gemaakt? Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit gebeurt, maar wij staan er altijd open voor om u hiermee te helpen!

Ook uw opmerking betreft het drinken mag u aangeven bij de bar! Wij lossen graag alles ter plaatse voor u op zodat u ook kunt genieten van uw onbezorgde all-inclusive verblijf.

Hopelijk heeft u verder genoten van uw verblijf en graag tot ziens!